Nøtteskall Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jeg ser meldinger under om sannsynlig unødvendig tvangsmedisinering i psykitrien. Psykiatriens begrunnelse og svar på denne behandlingen er at de prøver å redde liv. Men det må da vel være lov til å bestemme over sitt eget liv og hvor lenge man vi leve?. Jeg skjønner ikke problemet. Og hva med de ( bla meg) som ønsker å høre stemmer. Men som nå er så overmedisinert at jeg ikke knapt greier å lese aviser og holde meg oppdatert på viktige ting. Hvorfor får jeg ikke lov til det? jeg er ikke mer til bry for samfunnet når jeg hører stemmer og sånn livet mitt er pr i dag. Ikke kommer jeg meg ut i jobb pga at jeg har en annen funksjonsnedsettelse som ikke har med psykiatri å gjøre. Jeg blir sint, og mange med meg. Jeg blir deprimert av at andre skal regulere livet mitt hele tiden. Kan ikke fatte hvorfor jeg skal være under tvungen psykisk helseværnlov. Psykiatrien har skuffet meg. Da jeg kom inne trodde jeg noe helt annet om den. Jeg har blitt deprimert og tenker mang en gang at det ikke er noe vits med livet mitt. Nå vet jeg virkelig ikke hvordan livet mitt skal fortsette videre. Det er ingen som gir meg noe håp om nedtrapping, annen terapi som kan fungere for meg osv. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 De forgifter oss !!!. Jeg skal sulte meg for din og min skyld kjære venn. klem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.