Gå til innhold

Greit å dope meg ned med Truxal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit om jeg doper meg ned med Truxal? Har "tillatelse" til å ta dette ved angst. Men vet ikke helt om det er angst dette som feiler meg, og vet ikke heller hvilke doser jeg kan ta. Skal ta opp dette neste time med psykiater, men greit å ha noe å forholde seg til inntil da.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive dette som feiler meg for tiden, men jeg får sånne "antall" av vonde følelser. Føler meg helt krakilsk. Får lyst til å true med å ta livet mitt etc. Syns det er helt uutholdelig, men hvis jeg tar Truxal får jeg i alle fall slapept av, selv om jeg ikke får gjort noe konkret med situasjonen da. Men skal som sagt ta opp dette med psykiater så raskt som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta et par øl i stede?

Farlig å dempe angst med alkohol. Når man merker den gode effekten er ikke veien lang til å bli alkoholiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...