Gå til innhold

Hvordan få min nakomane bor til å flytte???

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Hvilken rolle spiller det, egoismen er like stor uansett.

Fordi hvis det er narkoen som gjør de egoistiske er det synd at de skal vli dømt som egoister. Det kan etter hva jeg har skjønt være grunner for at de velger narko; som feks flukt fra en vanskelig oppvekst (da tenker jeg på unge under myndig alder)

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Hvilken rolle spiller det, egoismen er like stor uansett.

Fordi hvis det er narkoen som gjør de egoistiske er det synd at de skal vli dømt som egoister. Det kan etter hva jeg har skjønt være grunner for at de velger narko; som feks flukt fra en vanskelig oppvekst (da tenker jeg på unge under myndig alder)

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg syns det er underordet hva som gjør at ettermælet deres blir at de var egoister. Det er uansett tragisk hvordan deres liv blir kastet bort og ødelagt. Og enda verre når de ødelegger andres liv. En annonsetekst for noen år siden: Olavs nest lykligste dag var da sønnen ble født. Den lykligste var den dagen sønnen døde. Og så var det bilde av en sprøytenarkoman. Støttegruppen for narkomanes pårørende stod bak annonsen. Det sier noe om hvor utbredt det er at familiene lider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...