Gjest svarttrost Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 e du trønder? eller later du bare som ? :-). Trøndere er kule. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 23. august 2012 Forfatter Skrevet 23. august 2012 e du trønder? eller later du bare som ? :-). Trøndere er kule. Jeg bare later som. :-) 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Jeg bare later som. :-) Er du dårlig eller bare tuller du? Hva er det i såfall som plager deg? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 23. august 2012 Forfatter Skrevet 23. august 2012 Er du dårlig eller bare tuller du? Hva er det i såfall som plager deg? Jeg er dårlig, men jeg vet ikke hva som plager meg. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Jeg er dårlig, men jeg vet ikke hva som plager meg. Er du våken om natta,hører du stemmer,eller er du konstant deprimert? Er du redd hele tiden uten å vite hva du er redd for? Da kan det være søvnløshet,scizofreni,bipolar eller angst. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Er du våken om natta,hører du stemmer,eller er du konstant deprimert? Er du redd hele tiden uten å vite hva du er redd for? Da kan det være søvnløshet,scizofreni,bipolar eller angst. Det kan også være misnøye med livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.