Gå til innhold

Vanskelig og få hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig og få hjelp ? Jeg er en jente på 23 år som ble missbrukt til jeg var 15 år , (sexuelt) hatt mye problemer i hjemmet og sliter den dag i dag .. Har rett å slett blitt iskald og følelses løs , mye nedstemt og deprimert.. Ble ikke noe bedre når jeg får avslag på psykolog for di mener jeg ikke er syk nokk ... Av å til føles d nesten som jeg har to personligheter og d skremmer meg ... Hva skal jeg gjøre med alt dette her .. Fortiden innhenter meg hele tiden og er mer man har gådd igjennom enn d som blir nevnt ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig merkelig, det høres ikke ut som om du har det bra i det hele tatt. Er det din lege som har søkt for deg? Du bør absolutt klage på dette her. Få din lege til å søke flere mens dere sender inn en klage.

Vurder å oppsøk SMI jeg vet noen steder rundt i landet kjører med grupper men du må selvsagt se om dette er noe for deg:

http://www.sentermotincest.no

Skrevet

Veldig merkelig, det høres ikke ut som om du har det bra i det hele tatt. Er det din lege som har søkt for deg? Du bør absolutt klage på dette her. Få din lege til å søke flere mens dere sender inn en klage.

Vurder å oppsøk SMI jeg vet noen steder rundt i landet kjører med grupper men du må selvsagt se om dette er noe for deg:

http://www.sentermotincest.no

Takk for raskt svar ..

Er leger på sykehuset som hadde sendt søknad ..

Legen min funger ikke å snakke med .. Bare stress ..

Alt har funger fint inntil det siste året hvor alt kommer frem

Igjen .. Daglige situasjoner som trigger frem depresjon ..

Kan ikke lenger dra på fest for skal ikke mye til før jeg får totalt black out .. Blir jeg sint vet jeg ikke hva jeg er i stand til .

Så litt kjipt når jeg har måtta lagt alt sånn på hylla ..

Synnes det verste er at å sitte på kafé og se noe kan trigge frem ting og d ender med at jeg drar hjem .

Når d kommer til familie og venner så bryr jeg meg ikke lenger ..

Humøret skifter så fort at jeg selv merker det.

Nå skal det sies at tilbudene om hjelp står ikke akkurat i kø , kommer fra en liten by uten så mye slike tilbud ..

Skrevet

Takk for raskt svar ..

Er leger på sykehuset som hadde sendt søknad ..

Legen min funger ikke å snakke med .. Bare stress ..

Alt har funger fint inntil det siste året hvor alt kommer frem

Igjen .. Daglige situasjoner som trigger frem depresjon ..

Kan ikke lenger dra på fest for skal ikke mye til før jeg får totalt black out .. Blir jeg sint vet jeg ikke hva jeg er i stand til .

Så litt kjipt når jeg har måtta lagt alt sånn på hylla ..

Synnes det verste er at å sitte på kafé og se noe kan trigge frem ting og d ender med at jeg drar hjem .

Når d kommer til familie og venner så bryr jeg meg ikke lenger ..

Humøret skifter så fort at jeg selv merker det.

Nå skal det sies at tilbudene om hjelp står ikke akkurat i kø , kommer fra en liten by uten så mye slike tilbud ..

Jeg synes du skal forsøke å få en primærlege du er fornøyd med aller først, det er der all hjelp begynner. Du kan bytte fastlege om du ikke er fornøyd: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do

Det høres merkelig ut at du blir avvist med de plagene og den bakgrunnen du skriver her og du bør få din lege til å klage på dette. Skaff deg en skikkelig primærlege og få hjelp av vedkommende til å sende en søknad, på ditt lokale DPS eller privat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...