Gå til innhold

Ønsker å vise mer respekt for forumet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... det gjør jeg ofte. Men så får jeg det jeg kaller "nedtur", og da endrer alt seg.

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke dette har gitt seg nå, jeg har begynt på stemningsstabiliserende... det er jo mitt ansvar uansett, selvsagt, men trodde jeg kunne få litt hjelp av slike medisiner. Men senest i går postet jeg jo masse dritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen andre enn du selv som kan ta ansvar for dine handlinger. Å poste innlegg på dol er en handling. Det å tro at medikamenter skulle ha en "antipostepådol-virkning" er vel noe naivt?

Skjønner at det ikke helt er det du mener, men jeg mener at du bruker nedturene som alibi for å gjøre det _du_ har lyst til _når_ du har lyst til det.

Skrevet

Det er ingen andre enn du selv som kan ta ansvar for dine handlinger. Å poste innlegg på dol er en handling. Det å tro at medikamenter skulle ha en "antipostepådol-virkning" er vel noe naivt?

Skjønner at det ikke helt er det du mener, men jeg mener at du bruker nedturene som alibi for å gjøre det _du_ har lyst til _når_ du har lyst til det.

Det er vel ikke naivt. Ikke det å poste generelt sett, men disse "dårlige" innleggene mine - det tror jeg fint hadde vært unngått hadde jeg hatt det bedre...

Gjest Solution
Skrevet

Enig med deg at det er viktig å vise respekt for forumet.

Kjenner meg også igjen i at når de mørke tankene kommer så er jeg ikke i det konstruktive hjørnet selv heller.

"Vi er vel alle i samme båt", er det vel noe som heter:)

De fleste av oss har vel nedturer i større eller mindre grad.

Gjest trackster
Skrevet

Apropos: Er du oppe i høy nok dose på ss? Det finnes jo flere typer stemningsstabiliserende også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...