Gå til innhold

Utblåsning

Anbefalte innlegg

Gjest Friolsa
Skrevet

La meg først si noe som er bra. Jeg er kommet i gang med bacheloren og har skrevet mye alleredet og vet jeg vil komme meg i mål. Men jeg er så frynsete i psyken. Merker at alt jeg bare vil er å slippe for jeg er så sliten. Få legeattest og sånt. Men så vil jeg bli ferdig så det er ikke et alternativ.Det er som jeg svømmer men såvidt holder hodet over vannet.

I tillegg har jeg hatt noe vanskelig dager på jobb hvor jeg ikke kjenner meg bra. Altså jeg føler meg dum og udugelig og at jeg ikke får til de arbeidsoppgavene jeg har fått.

Nå har jeg fått mer utfordrende vriene ting å gjøre pga andres sykefrævar. Ting jeg ikke har gjort før og som har gjort at jeg

har måttet be mye om hjelp som jeg hater.

Men nå er det bare å være sterk frem mot målstreken så blir jeg ferdig med noen av de tingene som er belastende ihvertfall ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink er du! :0) Stå på. Det er som å være hos tannlegen og rotfylle, noe man må igennom som tar en viss tid. Men som kommer til å bli bra og har langsiktig positiv virkning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...