Goliath Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Etter 2. verdenskrig ble flere nordmenn dømt for grovt landsforræderi til livsvarig fengsel - og det var en allmenn oppfatning av at de aldri ville slippe ut igjen. Den som satt lengst av disse slapp ut etter 12 år...... Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Etter 2. verdenskrig ble flere nordmenn dømt for grovt landsforræderi til livsvarig fengsel - og det var en allmenn oppfatning av at de aldri ville slippe ut igjen. Den som satt lengst av disse slapp ut etter 12 år...... Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder. Som har studert nyere historie, var det bare et fåtall som ble skutt etter andre verdenskrig. Den siste i 1948. Gestapo-sjefen i Midt - Norge Gerhard Flesch. Rinnan 1 feb. 1947....de fleste pro nazi, slapp ut etter caa 15 til 20 år. De andre som ble skutt, vet dere vel.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Som har studert nyere historie, var det bare et fåtall som ble skutt etter andre verdenskrig. Den siste i 1948. Gestapo-sjefen i Midt - Norge Gerhard Flesch. Rinnan 1 feb. 1947....de fleste pro nazi, slapp ut etter caa 15 til 20 år. De andre som ble skutt, vet dere vel.. Som Breivik, hadde Gerhard Flesch ingen anger før skuddene... Vel - Breivik vil sitte resten av livet innesperret...vet ikke hva som er vært jeg.. Flesch trodde på det Nasjonalsosilaiske prinsipp. Breivik tror på det rene Europa som Flesch. Mye likt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Etter 2. verdenskrig ble flere nordmenn dømt for grovt landsforræderi til livsvarig fengsel - og det var en allmenn oppfatning av at de aldri ville slippe ut igjen. Den som satt lengst av disse slapp ut etter 12 år...... Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder. ''Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder.'' Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 ''Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder.'' Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata... Enig der - hvis han kommer ut..vil han være i stor fare. Men jeg tror ikke han kommer ut. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Som Breivik, hadde Gerhard Flesch ingen anger før skuddene... Vel - Breivik vil sitte resten av livet innesperret...vet ikke hva som er vært jeg.. Flesch trodde på det Nasjonalsosilaiske prinsipp. Breivik tror på det rene Europa som Flesch. Mye likt. Husk: Breivik er i bunn å grunn en Nasjonalsosalist. 0 Siter
slabbedask Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Husk: Breivik er i bunn å grunn en Nasjonalsosalist. 'Breivik er i bunn å grunn en Nasjonalsosalist.'' En nasjonalsosialist som er vennlig innstilt til jøder og Israel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Husk: Breivik er i bunn å grunn en Nasjonalsosalist. Breivik er ingen nasjonalsosialist. Han en en antiislamist. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 'Breivik er i bunn å grunn en Nasjonalsosalist.'' En nasjonalsosialist som er vennlig innstilt til jøder og Israel? Vel, i sitt sinn er han en hater overfor muslimer, jøder og AP som fører en politikk som forurenser europa med alt dette...en Nasjonalsosialist mener jeg. 0 Siter
Gjest Isva Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 ''Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder.'' Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata... Hvis ikke han skifter kjønn da. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Hvis ikke han skifter kjønn da. Skal han ha en sjangs - er dette ja.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Vel, i sitt sinn er han en hater overfor muslimer, jøder og AP som fører en politikk som forurenser europa med alt dette...en Nasjonalsosialist mener jeg. Som et paradoks: Quisling ligger begravet ved siden av min familiegrav...Kommer stadig kranser ved hans grav. 0 Siter
Gjest Isva Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Skal han ha en sjangs - er dette ja.... Ja ingen vil kjenne han igjen med pupper og masse sminke. 0 Siter
Gjest yrpsoo Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 ''Jeg er ikke på noen måte overbevist om at ABB vil sitte i fengsel til han dør - så lenge han ikke dør i tidlig alder.'' Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata... ''Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata'' Det er jeg ikke så sikker på. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Ja ingen vil kjenne han igjen med pupper og masse sminke. He he... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 ''Om han mot formodnign skulle slippe ut så vil han neppe vare lenge ute på gata'' Det er jeg ikke så sikker på. Ikke jeg heller.... 0 Siter
fineline Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Breivik er ingen nasjonalsosialist. Han en en antiislamist. Trenger det ene å utelukke det andre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Trenger det ene å utelukke det andre? Ja, i følge en meget god kronikk jeg leste høsten 2011. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.