Gå til innhold

AP og sult

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du preisere det litt nærmere ?

Mener om du ikke får ulvehunger når du tar liten dose AP, men får det når du tar stor dose. Jeg tror det er tull, men ville høre for sikkerhets skyld. Jeg tror IKKE det er dosebasert. Kjenner da virkelig min kropp og psyke bedre enn som så.

Skrevet

Mener om du ikke får ulvehunger når du tar liten dose AP, men får det når du tar stor dose. Jeg tror det er tull, men ville høre for sikkerhets skyld. Jeg tror IKKE det er dosebasert. Kjenner da virkelig min kropp og psyke bedre enn som så.

Den var dyp. Vel AP ville ikke flagge med det Norske Flagget før 1940, da krigen kom.

Da var de plutselig veldig patrotiske.

Er det du mener ?

Skrevet

Den var dyp. Vel AP ville ikke flagge med det Norske Flagget før 1940, da krigen kom.

Er det du mener ?

Stjernestøv snakker om Anti Psykotika

Skrevet

Stjernestøv snakker om Anti Psykotika

Da misforsto jeg - beklager. AP...AP.

Skrevet

Er det du mener ?

Nå begynte jeg å lure, hehe. Antipsykotika ja :)

Skrevet

Nå begynte jeg å lure, hehe. Antipsykotika ja :)

Jeg beklager. Trodde du mente AP - ikke AP...

Skrevet

Jeg beklager. Trodde du mente AP - ikke AP...

Hehe okay. Tror ikke jeg får ulvehunger av arbeiderpartien. Men de er noen AP'er.

Skrevet

Hehe okay. Tror ikke jeg får ulvehunger av arbeiderpartien. Men de er noen AP'er.

He he.....

Skrevet

Men jeg håper du har det bra !

Skrevet

Men jeg håper du har det bra !

Har det ganske bra :)

Men har begynt å få ekle følelser inni meg, det er det negative. Men takler det da.

Skrevet

Jeg spurte en gang det om zyprexa, og fikk til svar att det ikke var doseavhengig. Men det finnes AP som ikke gir sult (zeldox), delvis og solian (som er mye bedre enn zeldox).

Skrevet

Har det ganske bra :)

Men har begynt å få ekle følelser inni meg, det er det negative. Men takler det da.

Jeg håper du det blir bedere. Psykiske lidelser er stort sett Jævlig. Vet det....

Skrevet

Jeg håper du det blir bedere. Psykiske lidelser er stort sett Jævlig. Vet det....

Ja det er det...

Skrevet

Jeg spurte en gang det om zyprexa, og fikk til svar att det ikke var doseavhengig. Men det finnes AP som ikke gir sult (zeldox), delvis og solian (som er mye bedre enn zeldox).

Okay.

Skrevet

Men det gjør ingenting, heller det enn å være syk :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...