Gå til innhold

Knesykdom

Gjest Fotballspiller (jente)

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballspiller (jente)
Skrevet

Hei! Jeg var hos en fysioterapeut noen uker før sommerferien. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde knesykdommen schlatters. Jeg har hatt det værtfall ett år, men lurer på om det kan være noe annet, for det føles ut som det er en scene eller åre, som går rundt under kneskåla, som er veldig vond. Det sies at man for en kul under kneskåla, og at den blir større hvis du belaster det, jeg er en jente som spiller fotball og har kanskje belasta kneet litt for mye en det jeg burde, spesielt på norwaycup, men jeg har ikke fått noe kul. Jeg lurer da på om det kan være noe annet?

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

Ville nok forholde meg til din fysioterapeut! Min fotballspilleren bror, har fått varige kneskader, og kan dermed ikke spikke fotball lenger.... Pluss alt annet han ikke kan gjøre pga kneet, så vær forsiktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...