Gondor Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Har vært på AA møte. De ønsket meg hjertelig velkommen tilbake. Det var godt å være på der. Jeg får finne ut av hvordan jeg skal kombinere dette med rusterapeuten. Ville bare si det. 0 Siter
Angustia Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Jeg er oppriktig glad på dine vegne, virkelig! Skjønner at du har ambivalens ift det som kan oppfattes som religiøsitet i AA/NA, men gi det en sjanse, OK? Ønsker deg all mulig lykke til, dette klarer du om motivasjonen er sterk nok! Heier på deg :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 24. august 2012 Forfatter Skrevet 24. august 2012 Jeg er oppriktig glad på dine vegne, virkelig! Skjønner at du har ambivalens ift det som kan oppfattes som religiøsitet i AA/NA, men gi det en sjanse, OK? Ønsker deg all mulig lykke til, dette klarer du om motivasjonen er sterk nok! Heier på deg :-) Tusen takk! Motivasjonen er på topp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.