Gå til innhold

Frukt og matlyst

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Madelenemie skrev i et innlegg

''Hvis du vil bli sulten spis litt frukt når du står opp om morgenen, det setter raskere og kraftigere igang sekresjon av spytt og magesafter, resultat, man blir mer sulten og vil spise annen mat.''

Da er det vel ikke så lurt å spise frukt når du skal ned i vekt. De dagene jeg går på jobb har jeg lunsj i halv elleve tiden. Middag i halv fem tiden. Når jeg kommer hjem fra jobb tar jeg meg frukt som et mellommåltid, men fortsetter å småspise helt til middagen. Det hadde kanskje vært mer mettende med et knekkebrød når jeg kommer fra jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mye knekkebrød og har alltid fiskepålegg på. Det gir mye proteiner. Jeg blir mett etter fire knekkebrød. Elsker det!

Skrevet

Jeg spiser mye knekkebrød og har alltid fiskepålegg på. Det gir mye proteiner. Jeg blir mett etter fire knekkebrød. Elsker det!

Hva slags fiskepålegg bruker du? Jeg er glad i fisk, men mangler litt fantasi.... Kommer bare på makrell i tomat, tunfisk og peppermakrell? Laksepostei har jeg ikke prøvd... ser "skummelt" ut ;)

Skrevet

Hva slags fiskepålegg bruker du? Jeg er glad i fisk, men mangler litt fantasi.... Kommer bare på makrell i tomat, tunfisk og peppermakrell? Laksepostei har jeg ikke prøvd... ser "skummelt" ut ;)

For tiden går det i makrell i tomat. Jeg kjøper i tube for den holder seg bedre enn den i boks. Tunfisk med salt, pepper og majones er kjempegodt. Ellers går det an å kjøpe laks i skiver. Deilig! Det går også an å kjøpe fiskepudding og ta litt majones på. Godt det også. Får du rester etter en fiskemiddag kan du bruke det som pålegg.

Skrevet

For tiden går det i makrell i tomat. Jeg kjøper i tube for den holder seg bedre enn den i boks. Tunfisk med salt, pepper og majones er kjempegodt. Ellers går det an å kjøpe laks i skiver. Deilig! Det går også an å kjøpe fiskepudding og ta litt majones på. Godt det også. Får du rester etter en fiskemiddag kan du bruke det som pålegg.

Tusen takk for gode tips! Fiskepudding med majones er kjempegodt, men på knekkebrød?? Hva slags knekkebrød bruker du?

Gjest Sosiala
Skrevet

Tusen takk for gode tips! Fiskepudding med majones er kjempegodt, men på knekkebrød?? Hva slags knekkebrød bruker du?

Enig! Fiskepudding med majones på grovt brød er kjempegodt! :)

Skrevet

Enig! Fiskepudding med majones på grovt brød er kjempegodt! :)

Tror jeg må kjøpe fiskepudding idag.... ;)

Skrevet

Havreknekkebrød. Det knaser så godt. Jeg putter all slags pålegg på knekkebrød. No limits!

Skrevet

Havreknekkebrød. Det knaser så godt. Jeg putter all slags pålegg på knekkebrød. No limits!

Ok! *noterer på handlelista* :)

Gjest Spis en grønnsak
Skrevet

Du bør tenke på at ikke all frukt er bra. Noen frukter inneholder mye kalorier, og noen frukter øker blodsukkeret veldig slik at du blir småsulten.

Gjest bølger
Skrevet

Du bør tenke på at ikke all frukt er bra. Noen frukter inneholder mye kalorier, og noen frukter øker blodsukkeret veldig slik at du blir småsulten.

Jeg spiser ofte banan. Det er kanskje ikke det lureste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...