Gå til innhold

Tinnitus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kan vere litt rotete tekst . Eg har hatt tinnitus no i ca. 2 år som irriterte meg i beggynelsen men har blitt vant med det no så den er ikkje så irriterande no lenger. Men det som irriterer meg eller redd for er att eg får ofte tinnitus og mindre hørsell i nokken sikkunder det kan eg få 3 ganger om dagen eller kan det vere fleire dagers mellomrom . Er det vanelig? Kan det vere sammenheng med stiv nakke og stress. Eg har tatt hørselstest og dei sa att det var 20% bedre en gjenomsnittet kan det vere hørsellstap som gjør det då? Eg hadde hjerneblødning for ca. 5 årsia. Eg fant ikkje hørselslege men håper att du kan svare spørsmåle. Takk for forhond hilsen 15 år, gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress og stiv nakke kan gjøre tinnitusen verre dersom du fra før er plaget av tinnitus, ja.

Du burde snakke med legen om det med tinnitusen siden du også hadde hjerneblødning for noen år siden. Jeg vet ikke om det kan være en sammenheng, men tenker at det er viktig at legen får sjekket dette.

Hvis hørselen føles redusert samtidig med at tinnitusen er veldig kraftig, så tror jeg det er normalt - men hvis hørselen føles redusert i en periode du ikke hører tinnitusen, så synes jeg det høres merkelig ut.

Ring legen din og ta en samtale der, så finner du kanskje ut av dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...