Gå til innhold

NHD: Uro av AP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Behandlerne har satt meg opp på zyprexa i tillegg til seroquel vanlig og seroquel depot. Etter jeg begynte på zyprexaen har jeg hatt en forferdelig uro i kroppen. Jeg tror det kommer av at jeg føler kroppen ikke er i stand til å gjøre motstand. Dette igjen fører til at jeg spiser, fordi jeg føler at kanskje mat kan hjelpe til å gi krefter. Noe de sikkert synes er kjempebra, for de vil ha meg opp i vekt.

Men jeg takler ikke denne intense uroen. Dette er vel ikke en vanlig bivirkning? Tas ikke zyprexa mot bl.a uro?

Jeg har spurt om å få ta vekk de medisinene, med nei til svar. Jeg skal prøve på nytt mandag.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke utenkelig at denne AP-kombinasjonen gir akathisi (google) som føles som en sterk uro.

Du kan nevne dette for behandleren din.

Skrevet

Det er ikke utenkelig at denne AP-kombinasjonen gir akathisi (google) som føles som en sterk uro.

Du kan nevne dette for behandleren din.

Tusen takk for svar. Jeg skal ta det opp med behandler. Det er forferdelig å gå rundt slik.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...