Gå til innhold

jeg er så redd :-(

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Dere tror meg kanskje ikke men.. Jeg er så redd for depresjon.. og jeg er så redd for at jeg skal være på god vei inn i en.

Hva skal jeg gjøre for å stoppe det?

Videoannonse
Annonse
Gjest parkdress
Skrevet

Tenke at det ikke er noe farlig å være redd?

Neida, jeg aner ikke hva som funker for deg. Jeg kjenner at jeg kjenner meg igjen i forferdelig mye av det du skriver, men det er slett ikke sikkert det som funker for meg funker for deg likevel.

Gjest germinate
Skrevet

Tenke at det ikke er noe farlig å være redd?

Neida, jeg aner ikke hva som funker for deg. Jeg kjenner at jeg kjenner meg igjen i forferdelig mye av det du skriver, men det er slett ikke sikkert det som funker for meg funker for deg likevel.

kjenner du deg igjen i meg generelt, eller i dette tilfellet mener du? Jeg vil veldig gjerne at du forteller hva som funker for deg for det kan funke for meg også..

Takk!

Gjest parkdress
Skrevet

kjenner du deg igjen i meg generelt, eller i dette tilfellet mener du? Jeg vil veldig gjerne at du forteller hva som funker for deg for det kan funke for meg også..

Takk!

Jeg tenkte generelt. Ikke i alt, men i mye. I tankene dine og sånn.

Men jeg vet ikke om det har så mye hensikt i å skrive så mye om hva som funker for meg generelt. Hehe, kanskje blant annet fordi det funker for meg å ikke skrive så mye på dol ;-p

Gjest germinate
Skrevet

Jeg tenkte generelt. Ikke i alt, men i mye. I tankene dine og sånn.

Men jeg vet ikke om det har så mye hensikt i å skrive så mye om hva som funker for meg generelt. Hehe, kanskje blant annet fordi det funker for meg å ikke skrive så mye på dol ;-p

Ok..

ikke misforstå, jeg vil ikke at folk skal ha det vondt og slikt (ille mosforstå det heller), men det et faktisk godt å se at vi er flere..

Gjest Parkdress
Skrevet

Ok..

ikke misforstå, jeg vil ikke at folk skal ha det vondt og slikt (ille mosforstå det heller), men det et faktisk godt å se at vi er flere..

Det var derfor jeg skrev det også. Ser jo du får mye tilbakemeldinger her som i alle fall jeg ikke ville taklet så bra. Men du er altså ikke alene om tankene. Jeg spør imidlertid ikke så mye på dol, og unngår da det som medfølger også.

Gjest germinate
Skrevet

Det var derfor jeg skrev det også. Ser jo du får mye tilbakemeldinger her som i alle fall jeg ikke ville taklet så bra. Men du er altså ikke alene om tankene. Jeg spør imidlertid ikke så mye på dol, og unngår da det som medfølger også.

Der er synd at du ikke tør..

Gjest Parkdress
Skrevet

Der er synd at du ikke tør..

Det har ingen ting med å tørre å gjøre. Det har å gjøre med å gjøre det som er bra for meg. Det gjør meg ingenting godt å grave meg ned i tankene på dol. Så det er ikke fordi jeg ikke tør. Det er fordi det ikke gjør meg godt :-)

Skrevet

Prøv å stresse ned. Gjør ting i sakte kino. Vær tilstedeværende i det du gjør. Men mot en tung depresjon vet jeg sannelig ikke. Jeg sverger til mine medisiner. Har hatt nok depresjoner i mitt liv.

God klem til deg.

Gjest På_tide_på_Tide_På_tide
Skrevet

Hvor forutsigbart er det ikke at du rett etter at du ser nhd ikke svarer på ditt spørsmål skriver et nytt.

Hva er det som gjør at du føler at du har rett på særbehandling fra NHD ?

Gjest germinate
Skrevet

Hvor forutsigbart er det ikke at du rett etter at du ser nhd ikke svarer på ditt spørsmål skriver et nytt.

Hva er det som gjør at du føler at du har rett på særbehandling fra NHD ?

Hvem har sagt at dette handler om nhd?

Skal jeg aldri få spørre uten at det handler om han?

:-(

Gjest germinate
Skrevet

Det har ingen ting med å tørre å gjøre. Det har å gjøre med å gjøre det som er bra for meg. Det gjør meg ingenting godt å grave meg ned i tankene på dol. Så det er ikke fordi jeg ikke tør. Det er fordi det ikke gjør meg godt :-)

Forstår.Takk for hjelpen og at du forstår og tror meg

hidi, the scorpion
Skrevet

Oppsøk lege, og vær ærlig. Utrolig hva det kan hjelpe deg!

Lykke til, germiate.

Gjest germinate
Skrevet

Prøv å stresse ned. Gjør ting i sakte kino. Vær tilstedeværende i det du gjør. Men mot en tung depresjon vet jeg sannelig ikke. Jeg sverger til mine medisiner. Har hatt nok depresjoner i mitt liv.

God klem til deg.

Jeg også har kastet bort mange år på depresjoner så jeg vet hcordan du har hatt det.. håper du har det bedre nå.

Er for tiden mye stress og krav pluss min mor som er inn og ut av sykehus pga stadige infeksjoner.. jeg er så redd for at hun snart ikke er mer. Hun var den eneste jeg hadde og som hjalp meg.

Onkelen min hadde slag som 40 åring. Mormoren min på samme alder som min mor, 63. Hun døde ikke lenge etter slaget. Og hun var.mye friskere. Min mor har hjertesvikt, nyresvikt og diabetes og hvor de ikke får ned blodsukkeret. det er høyt. Min far har langtkommen kols, og jeg vingler når det gjelder mine følelser for han.

Gjest har jeg hørt
Skrevet

Mange i samme situasjon bruker å gå til fastlegen

Gjest germinate
Skrevet

Mange i samme situasjon bruker å gå til fastlegen

unnskyld at jeg er til bry for deg/dere

Gjest germinate.
Skrevet

Oppsøk lege, og vær ærlig. Utrolig hva det kan hjelpe deg!

Lykke til, germiate.

Tror ikke jeg orker mer :(

Har gjort så mye for å søke hjelp at jeg er sliten av det også. Orker ikke slippe flere inn på meg. Der er for vondt. Har erfaring med å ha blitt avvist/ikke fått hjelp 2-3 ganger etter å ha søkt hjelp og åpnet meg

kanskje fordi de skjønte at jeg ikke kunne hjelpes.. og behandleren min som ga meg opp sier sitt.

Keg tror ikke det er noe vits heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...