Gå til innhold

Den første mann på månen er død :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så lenge siden han var på månen, at jeg ikke tror det er knyttet noen forbannelse til månereiser, og det er jo en god ting. RIP, forresten.

Skrevet

Det er så lenge siden han var på månen, at jeg ikke tror det er knyttet noen forbannelse til månereiser, og det er jo en god ting. RIP, forresten.

Hei!

RIP skrev også vi på en gravstøtte i sommer, hadde ikke hørt det før jeg.

Jeg var på museum for noen dager siden og der stod hans navn på et monument og jeg sa til min mann de første ord han sa på månen. For det var en diskusjon om hvor vidt han kom på det der og da eller om de var planlagte. Jeg tror han kom på det, hva annet er naturlig å si i en slik situasjon.

Skrevet

Det verste er at jeg trodde han var død for lenge siden.... Burde jeg være flau? :/

Skrevet

Det verste er at jeg trodde han var død for lenge siden.... Burde jeg være flau? :/

Ja ;) Jeg husker jeg så det på TV med faren min på hytta.

Skrevet

Ja ;) Jeg husker jeg så det på TV med faren min på hytta.

Jeg var muligens bare et lite frø den gangen :P

Gjest stygt av meg sikkert
Skrevet

Sikkert fryktelig stygt av meg å si det, men jeg synes ikke det er forferdelig trist når en mann på 82 år dør.

Det er så klart trist og leit for familien som stod han nær, og også for gode venner.

Men for oss andre kan jeg ikke skjønne at det er så forferdelig trist i grunn

Gjest Vakkerblomst
Skrevet

Sikkert fryktelig stygt av meg å si det, men jeg synes ikke det er forferdelig trist når en mann på 82 år dør.

Det er så klart trist og leit for familien som stod han nær, og også for gode venner.

Men for oss andre kan jeg ikke skjønne at det er så forferdelig trist i grunn

er VIRKELIG sjokkert over hvor liten medfølelse dere har av når et menneske dør

Skrevet

Han var 82 år og hjertet stoppet. Han fikk en bra død og ingen av oss kjente ham personlig.

Gjest jahvaså?
Skrevet

Og så? Mannen var jo gammel. Helt naturlig å dø når man er gammel. At han var første mann på månen driter jeg i. Det har overhodet ingen betydning for meg.

Skrevet

Jeg kan heller ikke si at jeg synes det er kjempetrist at den mann på 82 år dør, men det er klart det er trist for familien og andre etterlatte.

Og at han var med på noe veldig stort er udiskutabelt, men det virker ikke helt som om dagens ungdom skjønner hvor stort det var den gangen det skjedde.

Gjest stygt av meg sikkert
Skrevet

Hvis vi skal være vise og føle medfølelse hver gang et menneske dør, kan vi ikke gjøre annet.

Han var som sagt 82 år gammel, og da er det vel ikke unaturlig å dø?? Dessuten kjente jeg han ikke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...