Gå til innhold

Vallergan

Gjest lyst til å sove

Anbefalte innlegg

Gjest lyst til å sove
Skrevet

Jeg har fått vallergan av legen til å sove av, og også som kløestillende. Jeg blir så vanvittig trøtt av det at jeg ligger langt ut over dagen hvis jeg tar dem. Jeg tror jeg reagerer i opp til 16 - 20 timer. Jeg tar dem helst ikke, men hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en sist natt før jeg skulle legge meg, og sov som en stein. Uten den våkner jeg flere ganger om natten.

Skrevet

Desverre skriver få leger ut mere passende sovemedisiner. Det er ett hysteri over å skrive ut noe som er vanedannende. Den aller beste sovemedisinen heter flunipam, også solgt som rohypnol. Men pga att den er populær blandt narkomane, er det nesten umulig å få den.

Men du kan jo prøve å få noe stilnoct om ikke annet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan du ta dem tidligere på kvelden? Lavere dose?

Gjest lyst til å sove
Skrevet

Kan du ta dem tidligere på kvelden? Lavere dose?

Jeg tar den tidlig på kvelden, men virketiden er opptil 20 timer. Jeg kan ikke ta lavere dose enn en liten pille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...