Gjest lyst til å sove Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Jeg har fått vallergan av legen til å sove av, og også som kløestillende. Jeg blir så vanvittig trøtt av det at jeg ligger langt ut over dagen hvis jeg tar dem. Jeg tror jeg reagerer i opp til 16 - 20 timer. Jeg tar dem helst ikke, men hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Plione Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Jeg tok en sist natt før jeg skulle legge meg, og sov som en stein. Uten den våkner jeg flere ganger om natten. 0 Siter
serenity777 Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Desverre skriver få leger ut mere passende sovemedisiner. Det er ett hysteri over å skrive ut noe som er vanedannende. Den aller beste sovemedisinen heter flunipam, også solgt som rohypnol. Men pga att den er populær blandt narkomane, er det nesten umulig å få den. Men du kan jo prøve å få noe stilnoct om ikke annet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Kan du ta dem tidligere på kvelden? Lavere dose? 0 Siter
Gjest lyst til å sove Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Kan du ta dem tidligere på kvelden? Lavere dose? Jeg tar den tidlig på kvelden, men virketiden er opptil 20 timer. Jeg kan ikke ta lavere dose enn en liten pille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.