Gå til innhold

nhd

Gjest germinate

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Er jeg virkelig til så mye bry for dere at dere måtte stenge meg utw - eller hvorfor?

jeg var lykkelig uvitende på jobb og kom hjem og fikk sjokk. Er dere lei av meg og sint på meg eller hva er det som sker?

Videoannonse
Annonse
Gjest germimate
Skrevet

håper at du svarer for dette tok lnekken på meg jeg vet igenting :-(

:-(

Gjest germimate
Skrevet

dette viser bare nok en gang at jeg aldri kan slippe folk inn på.meg. ikke en ga

ng en behandler :(

alle har dere blitt sinte på og lei av meg :(

keg har hele livet vært til bare bry for andre ;(

det er vondt at dere ikke tror på meg :(

Gjest germimate
Skrevet

bare glem det. vil ikke være i veien for andre og til mer bry og plage for dere :(

Gjest frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Skrevet

Jeg vil be om unnskyldning for noen av de litt ufine kommentarer jeg har kommet med.

De sier strengt tatt mer om min oppførsel enn din. Å bevist komme med kommentarer som en vet vil stikke.

Det er noe som heter at har en ikke noe pent å si så bør en heller la være.

Skrevet

Hvis din deltagelse og de tilbakemeldinger du får på et nettforum knekker deg helt så innser du kanskje selv at det er best for deg ikke å delta der?

Gjest Ladytron
Skrevet

Kanskje det er bedre for deg å fokusere på andre aspekter i livet? Meningsfulle hobbyer, familie, trening, venner, behandlingen, etc. Mulighetene er mange... Håper du snart er på bedringens vei :)

Gjest Husk det gode
Skrevet

For at tiden frem til 1. oktober ikke skal være så vond for deg, så tror jeg det er viktig å fokusere på, og huske på, alt det gode brukerne her på dol også har gitt deg.

Det kan kanskje være en ide å gå tilbake i tråder og se på det engasjementet og de varme ordene du har fått i mange, mange tråder. På den måten så vil du kanskje ikke sitte igjen med en vond følelse i magen.

La de gode setningene kjøre for ditt indre. Kanskje vil også de mer strenge tilbakemeldingene du har fått kunne oppfattes som velmente råd. Mange her inne har gjentatte ganger forsøkt å få deg til å se det destruktive i din bruk av dol. Dette av hensyn til deg selv og ditt eget velbefinnende.

Husk: utestengelsen er ikke evigvarende men vil gi deg en pause og kanskje en mulighet for å komme over på et nytt spor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...