Gå til innhold

Takk for all hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

dere blir nå kvitt meg for godt.

Jeg skal ikke ta opp en eneste plass mer. Jeg er ikke motivert. Jeg slutter i gruppa og jeg søker ikke mer hjelp hos spesialist. Jeg er ferdig med alt som heter behandling og innser at jeg har tapt kampen om å bli frisk.

Unnskyld til alle sammen for at jeg har tatt fra dere plass. Men dere skal vite at dere lærte meg mye. Mye mer enn dere tror meg på.

Takk for all hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest germimate
Skrevet

Lykke til videre. Du er en god person. :)

tusen takk :-)

Gjest fadhflka
Skrevet

Hva med ungene dine da.

Fortjener ikke de en frisk mor?

Skrevet

Hvis du leter litt til så ser du nok et lysglimt. Det glimtet kan du følge og så fortsetter du. Det lønner seg aldri å gi opp.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg forstår at du har det vondt nå, men jeg håper det vil gå bra med deg. Jeg forstår ikke helt hvorfor du ble utestengt. Tror jeg ville reagert på samme måte.

Men ta imot den hjelpen du kan få. Ikke la skuffelsen få ødelegge for deg. Du er et verdifullt menneske, og fortjener å bli bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...