Gjest usikkerpådette Skrevet 27. august 2012 Skrevet 27. august 2012 Begynner i gruppe denne uka og planen er at jeg skal trappe ned de individuelle samtalene jeg har og kun gå i gruppe. Er veldig usikker på om jeg er klar for å forlate det opplegget jeg har hatt til nå, føler det er så mye jeg ikke kan ta opp i en gruppe og behandleren min har vært den eneste jeg kan prate med om slike ting. Vil det være galt av meg å begynne i gruppa, bør jeg heller be om å få fortsette i det opplegget jeg har nå med individuelle samtaler? Hvis jeg gjør som de ønsker og bytter terapiform i høst, kan jeg komme tilbake til den behandleren jeg har hatt om jeg kjenner at det ikke går bra eller må jeg da søkes inn på nytt og stå på venteliste? 0 Siter
frosken Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Dette bør du diskutere med den behandleren som kjenner deg. For noen vil et godt alternativ være å begynne i gruppe, men fortsatt ha noen få individuelle samtaler i tillegg - f.eks. en gang pr måned. 0 Siter
Gjest usikkerpådette Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Dette bør du diskutere med den behandleren som kjenner deg. For noen vil et godt alternativ være å begynne i gruppe, men fortsatt ha noen få individuelle samtaler i tillegg - f.eks. en gang pr måned. Takk for svar. Skal til behandler i dag og skal se om jeg tør å ta det opp da, vil ikke være "kravstor" heller... Er takknemlig for plassen i gruppa, men blir bare så usikker på om jeg vil klare meg på egenhånd. 0 Siter
frosken Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Takk for svar. Skal til behandler i dag og skal se om jeg tør å ta det opp da, vil ikke være "kravstor" heller... Er takknemlig for plassen i gruppa, men blir bare så usikker på om jeg vil klare meg på egenhånd. Det er jo ikke å være kravstor å drøfte videre behandlingsforløp :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.