Gå til innhold

Ønsker råd om hva jeg bør gjøre...

Anbefalte innlegg

Gjest usikkerpådette
Skrevet

Begynner i gruppe denne uka og planen er at jeg skal trappe ned de individuelle samtalene jeg har og kun gå i gruppe. Er veldig usikker på om jeg er klar for å forlate det opplegget jeg har hatt til nå, føler det er så mye jeg ikke kan ta opp i en gruppe og behandleren min har vært den eneste jeg kan prate med om slike ting. Vil det være galt av meg å begynne i gruppa, bør jeg heller be om å få fortsette i det opplegget jeg har nå med individuelle samtaler? Hvis jeg gjør som de ønsker og bytter terapiform i høst, kan jeg komme tilbake til den behandleren jeg har hatt om jeg kjenner at det ikke går bra eller må jeg da søkes inn på nytt og stå på venteliste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør du diskutere med den behandleren som kjenner deg. For noen vil et godt alternativ være å begynne i gruppe, men fortsatt ha noen få individuelle samtaler i tillegg - f.eks. en gang pr måned.

Gjest usikkerpådette
Skrevet

Dette bør du diskutere med den behandleren som kjenner deg. For noen vil et godt alternativ være å begynne i gruppe, men fortsatt ha noen få individuelle samtaler i tillegg - f.eks. en gang pr måned.

Takk for svar. Skal til behandler i dag og skal se om jeg tør å ta det opp da, vil ikke være "kravstor" heller... Er takknemlig for plassen i gruppa, men blir bare så usikker på om jeg vil klare meg på egenhånd.

Skrevet

Takk for svar. Skal til behandler i dag og skal se om jeg tør å ta det opp da, vil ikke være "kravstor" heller... Er takknemlig for plassen i gruppa, men blir bare så usikker på om jeg vil klare meg på egenhånd.

Det er jo ikke å være kravstor å drøfte videre behandlingsforløp :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...