Gå til innhold

tror jeg trekker meg ut..


pingla

Anbefalte innlegg

ja.. tror jeg tar meg en pause her jeg.. ting går veldig på tverke.. og skal trekke meg tilbake og få litt ro..

-tror jeg..

er for mye rot nå.. trenger å få ting på avstand.. så tror jeg trekker meg vekk.. må gjøre noe...

kommer til å savnere dere veldig mye her inne.. og er nok innom i blant.. men skal prøve og la være og involvere meg, ivertfall på en stund..

tenker mye på dere..!

stå på folkens..

*gir alle her inne en extra go.. stooor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg lille venn!!

ønsker deg all lykke til, kommer til å savne deg... sender deg mange gokoser du kan ta frem etter behov, ikke glem en viktig sak: du er unik!!!

*mange gokoser*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pinglis!

Jeg kommer også til å savne deg! Kanskje du stikker innom av og til og hilser på? Pass godt på deg selv, det er det viktigste av alt!!

God klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden sisst. Husker du meg ???

Jeg husker i alle fal deg veldig godt ønsker deg lykke til.

Bruk den tiden du trenger STÅ PÅ

Mange klemmer fra aflan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Håpe det går litt bedre frammover, og så må du huske at du alltid kan sende meg en SMS om det er noe.

håpe du får litt ro til å tenke og å finne ut av ting.

Vil alltid vær der for deg.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg så mye du vil du:) Du vet at da kommer jeg med min store, farlige haistang og fisker deg inn igjen:-) Vet du hvorfor, for du er en flott jente, vet at du strever og styrer, man må det innimellom, men så kan du heller ikke helt glemme de som bryr seg da...som bare vil at du skal ha det kjempebra...også klart du skal det! Det ordner seg lille venn!

Go'klem - er her, men det vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...