Gå til innhold

100 eller 150 mg zoloft? NHD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er meget fornøyd med zoloft,om jeg bare hadde klart å bestemme meg for om jeg skal ta 50 mg om morgen og 50 eller 100 om kvelden.4 kvelder i uka får jeg selvmordstanker og lurer da på om dosen er for lav.Det går stort sett bra om jeg tar 50x2 per dag.Siden jeg tar 50 eller 100 mg ca kl 23 eller 24 blir jeg ofte deppa kl 22-23 når jeg ikke tok noe om morgenen.

Det står noe om depresjon som bivirkning,men det er vel bare i starten?

Har snart gått på 100 mg ett år så nå bør det vel stabilisere seg?

Står opp i 8-9 tida og tar en kopp kaffe.Spiser frokost i 11-12 tiden eller om jeg er sulten før.Spiser så "lunsj" i 15-16 tida og middag i 19-20 tida.Legger meg fra kl 00.00-03.00 men forsøker oftest å legge meg før 2.00.

Drikker aldri kaffe etter kl 20.00.Sover en time kl 14 og 18.(13/17)

Gjør jeg noe feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...