Gå til innhold

stort hvilebehov

Anbefalte innlegg

Gjest liiizaa29
Skrevet

må hodet hvile lenge etter en gjennomgått manisk/bipolar episode, jeg føler hodet har blitt klart og jeg er rolig, skriker ikke til fremmede og slåss ikke folk folk på gata og innser gutten jeg har betalt har brukt meg, ikke vi som har brukt hverandre.... men ser jeg ting klart og er roligere... men jeg er utrolig trøtt og sliten og bare ligger mesteparten av dagen. uten å være deprimert.. er det normalt? jeg har også angst og er redd for føflekkene mine, de liksom forandrer seg. urolig. men mest utrolig slapp.

er det fordi jeg ikke spiser sunt?

Videoannonse
Annonse
Gjest liiizaa29
Skrevet

man blir vel ikke så slapp av litium i riktig dose?

Skrevet

Tror du kan bli kjempesliten etter mani.

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig å føle seg deprimert og sliten etter en mani. Det er jo også ganske logisk, da man bruker ganske mye energi på en mani.

Skrevet

man blir vel ikke så slapp av litium i riktig dose?

Funker ikke litium for deg? Det skulle forhindre mani. Jeg stod på det en stund men hatet medisinen. Ble flat som en pannekake. Det er normalt å bli sliten etter en mani/hypomani. Vi krysser fingrene for at du ikke raser ned i en depresjon.

Gjest liiizaa29
Skrevet

Funker ikke litium for deg? Det skulle forhindre mani. Jeg stod på det en stund men hatet medisinen. Ble flat som en pannekake. Det er normalt å bli sliten etter en mani/hypomani. Vi krysser fingrene for at du ikke raser ned i en depresjon.

jeg har slurvet med litium

og bruker liten dose

virker som den virker mest mot depresjon

innser jeg har hatt mange hypomane symptomer i lange perioder

men bruker liten dose

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...