Gjest liiizaa29 Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 må hodet hvile lenge etter en gjennomgått manisk/bipolar episode, jeg føler hodet har blitt klart og jeg er rolig, skriker ikke til fremmede og slåss ikke folk folk på gata og innser gutten jeg har betalt har brukt meg, ikke vi som har brukt hverandre.... men ser jeg ting klart og er roligere... men jeg er utrolig trøtt og sliten og bare ligger mesteparten av dagen. uten å være deprimert.. er det normalt? jeg har også angst og er redd for føflekkene mine, de liksom forandrer seg. urolig. men mest utrolig slapp. er det fordi jeg ikke spiser sunt? 0 Siter
Gjest liiizaa29 Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 man blir vel ikke så slapp av litium i riktig dose? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Tror du kan bli kjempesliten etter mani. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Jeg tror det er ganske vanlig å føle seg deprimert og sliten etter en mani. Det er jo også ganske logisk, da man bruker ganske mye energi på en mani. 0 Siter
Gondor Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 man blir vel ikke så slapp av litium i riktig dose? Funker ikke litium for deg? Det skulle forhindre mani. Jeg stod på det en stund men hatet medisinen. Ble flat som en pannekake. Det er normalt å bli sliten etter en mani/hypomani. Vi krysser fingrene for at du ikke raser ned i en depresjon. 0 Siter
Gjest liiizaa29 Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Funker ikke litium for deg? Det skulle forhindre mani. Jeg stod på det en stund men hatet medisinen. Ble flat som en pannekake. Det er normalt å bli sliten etter en mani/hypomani. Vi krysser fingrene for at du ikke raser ned i en depresjon. jeg har slurvet med litium og bruker liten dose virker som den virker mest mot depresjon innser jeg har hatt mange hypomane symptomer i lange perioder men bruker liten dose 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.