Madelenemie Skrevet 28. august 2012 Skrevet 28. august 2012 Hei! Jeg forstår ikke at aviser bare trykker slike ting: http://www.aftenposten.no/helse/Ny-forskning-Litt-alkohol-skader-ikke-fosteret-6976581.html At de ikke føler noe ansvar for at noen med dette drikker også mer enn de "burde". Jeg skjønner virkelig ikke at kvinner ikke kan klare seg 40 uker uten alkohol hvis de tenker på mulige skadevirkninger de utsetter sine barn for! Det provoserer meg, og jeg syns dette i seg selv er så egoistisk at det burde fortelle omgivelsene at denne kvinnen egentlig ikke er skikket til å være mor! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Jeg er helt enig med deg i dette. Dette gjelder gjerne etter fødsel også, når man ammer og forsiktighet med alkohol når man skal oppdra barnet. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Er fullstendig enig med deg, gjelder også mens man ammer. Ja, og jeg mener det samme om røyking også. På visse områder er det ikke vits i å teste ut grensene. 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Er fullstendig enig med deg, gjelder også mens man ammer. Ja, og jeg mener det samme om røyking også. På visse områder er det ikke vits i å teste ut grensene. Ja, enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.