Gå til innhold

graviditet og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg forstår ikke at aviser bare trykker slike ting:

http://www.aftenposten.no/helse/Ny-forskning-Litt-alkohol-skader-ikke-fosteret-6976581.html

At de ikke føler noe ansvar for at noen med dette drikker også mer enn de "burde". Jeg skjønner virkelig ikke at kvinner ikke kan klare seg 40 uker uten alkohol hvis de tenker på mulige skadevirkninger de utsetter sine barn for!

Det provoserer meg, og jeg syns dette i seg selv er så egoistisk at det burde fortelle omgivelsene at denne kvinnen egentlig ikke er skikket til å være mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg i dette. Dette gjelder gjerne etter fødsel også, når man ammer og forsiktighet med alkohol når man skal oppdra barnet.

Skrevet

Er fullstendig enig med deg, gjelder også mens man ammer. Ja, og jeg mener det samme om røyking også.

På visse områder er det ikke vits i å teste ut grensene.

Gjest night bird
Skrevet

Er fullstendig enig med deg, gjelder også mens man ammer. Ja, og jeg mener det samme om røyking også.

På visse områder er det ikke vits i å teste ut grensene.

Ja, enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...