Gå til innhold

Zyprexa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har noen erfaring med zyprexa? Går denne trøttheten som er om morgenen, formiddagen og litt av ettermiddagen over etterhvert? Eller kan det hende jeg har for stor dose? 10mg.

Er det noen som ikke har merket økt matlyst med den? Jeg vet det er individuelt, men jeg føler at mesteparten snakker om vektøkning når det gjelder zyprexa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk opp 10 kg på to mnd med Zyprexa. Artig! For meg er det djevelens medisin, men mange har positive erfaringer også. Nå står jeg på fluanxol og er veldig fornøyd.

Skrevet

10 år har jeg gått på den, trettheten går over, jeg la på meg litt men det stoppet etter ett par måneder.

Det er den mest brukte AP tror jeg, og det er pga dens effektivitet.

Skrevet

Jeg gikk opp 10 kg på to mnd med Zyprexa. Artig! For meg er det djevelens medisin, men mange har positive erfaringer også. Nå står jeg på fluanxol og er veldig fornøyd.

Hei. Har du ikke lagt på deg noenting etter at du fikk fluanxol? Jeg skal kanskje begynne med denne selv og vil IKKE legge på meg noe mere enn det jeg har fra før.

Skrevet

Tusen takk for svar.

De er opptatt av at jeg skal gå opp i vekt, men jeg kunne ønske at det var en grense på det. Jeg liker ikke når medisinene er den som styrer matinntaket mitt. (Vet det er meg selv som må putte maten i munnen, men likevel). Men jeg holder ikke ut denne følelsen av å være neddopet. Og uroen det gir meg. Men det virker som de ikke vil høre på meg...

Skrevet

Tusen takk for svar.

De er opptatt av at jeg skal gå opp i vekt, men jeg kunne ønske at det var en grense på det. Jeg liker ikke når medisinene er den som styrer matinntaket mitt. (Vet det er meg selv som må putte maten i munnen, men likevel). Men jeg holder ikke ut denne følelsen av å være neddopet. Og uroen det gir meg. Men det virker som de ikke vil høre på meg...

De bør jo høre på deg for det er du som tar medisinen, det var nå uprofft! Trøttheten går sikkert over, og ikke lett å motstå ulvehunger. Du får si det til de vil høre på deg.

Skrevet

Jeg tror det med tretthet må være veldig individuelt. Jeg er helt hinsides når jeg våkner om morgenen og er mye trett i løpet av dagen. Lenger etter å sove. Har gått på doser opp til 15 mg.

Blir også veldig tørr i munnen. Jeg fikk også avslag hos tannlegen fordi jeg gikk på Zyprexa.

Skrevet

Blir Fluanxol gitt mot schizofreni?

Skrevet

La på meg noen få kg. Kan ikke huske at jeg ble trøtt, bare veldig tørr i munnen. Stod på 15 mg, men det var ikke helt medisinen for meg.

Skrevet

Blir Fluanxol gitt mot schizofreni?

Det blir gitt for alle former for psykotiske lidelser. 3 mg fluanxol virker antidepressivt og angstdempende. Over 3 mg virker det mot psykoser.

Skrevet

Hei. Har du ikke lagt på deg noenting etter at du fikk fluanxol? Jeg skal kanskje begynne med denne selv og vil IKKE legge på meg noe mere enn det jeg har fra før.

Jeg har ikke lagt på meg et gram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...