Gå til innhold

Er dere lei av meg også?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har tenkt så mye på germinate etter at hun ble utestengt fra dol. Hun har det nok ikke godt nå. Jeg har lurt på hvorfor hun ble utestengt. Sett litt på innleggende, og kjenner meg mye igjen på måten hun reagerer på. Ser også at jeg har startet like mange tråder. Nå er jeg redd at dere er lei av meg også.

Har hatt mye nytte av forumet, men tror jeg er avhengig. Det setter mange følelser i gang når jeg får svar. Og også når jeg ikke får svar. Er ofte innpå og leser. Har snakket med psykologen om det, men han mener det er forståelig at jeg er opptatt med psyken når det angår meg selv. Men jeg mener alt med måte.

Jeg trenger nye ting å være opptatt av. Skal snart på trim nå. Det går greit med trimmingen, og jeg er mye mindre trett etter at jeg begynte med seroquel for å sove skikkelig. Vet ikke om det er tilfeldig at jeg bare har en god periode eller om det er medisinen, men det får tiden vise. Psyken har også vært forholdsvis bra nå, så nå må jeg begynne å være opptatt med andre ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det er medisinen som hjelper deg og at det kommer til å vare. Trim er bra for både kropp, psyke og sjel. Stå på!

Forresten; jeg er ikke lei av deg!

Skrevet

Er ikke lei av noen jeg...

Bra du er bedre :)

Gjest bølger
Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det er medisinen som hjelper deg og at det kommer til å vare. Trim er bra for både kropp, psyke og sjel. Stå på!

Forresten; jeg er ikke lei av deg!

Jeg har gått på trim i noen uker nå, og det ser ut til å være en trimform jeg kan trives med. Er litt tiltak å komme seg av gårde noen ganger, så jeg vil nok trenge litt oppbakking av og til.

Skrevet

Jeg har gått på trim i noen uker nå, og det ser ut til å være en trimform jeg kan trives med. Er litt tiltak å komme seg av gårde noen ganger, så jeg vil nok trenge litt oppbakking av og til.

Jeg har også begynt å trene. Jeg utsatte og utsatte i går, men gikk til slutt på treningssenteret. Jeg ser jo at jeg er i dårligere form enn de fleste, men skitt au. De får bare sose rundt der med sine flate maver og store muskler. Jeg kommer etter!

Skrevet

Etter min oppfatning er det ikke noe "galt" med måten du bruker dol på, selv om du noen ganger har vært ærlig på at du synes det er vanskelig å ikke få respons. Tror du bekymrer deg helt unødvendig - jeg er i allefall ikke lei deg.

Gjest bølger
Skrevet

Etter min oppfatning er det ikke noe "galt" med måten du bruker dol på, selv om du noen ganger har vært ærlig på at du synes det er vanskelig å ikke få respons. Tror du bekymrer deg helt unødvendig - jeg er i allefall ikke lei deg.

Godt å høre.

Skrevet

Tror ikke folk flest her inne gidder å bry seg så mye om enkelte DOL brukere at de bruker energi på å være "lei" de.( De fleste har nok med seg og sitt.)

Og når man skriver innlegg får man enkelte ganger mange svar (som nå) og andre ganger få eller ingen. Tåler man ikke det får man heller logge av og bruke energi på andre ting. ( Fint forøvrig at du engasjerer deg i trim o.l.)

Gjest bølger
Skrevet

Tror ikke folk flest her inne gidder å bry seg så mye om enkelte DOL brukere at de bruker energi på å være "lei" de.( De fleste har nok med seg og sitt.)

Og når man skriver innlegg får man enkelte ganger mange svar (som nå) og andre ganger få eller ingen. Tåler man ikke det får man heller logge av og bruke energi på andre ting. ( Fint forøvrig at du engasjerer deg i trim o.l.)

Det er et problem for meg å tåle så lite. Forstår ikke hvorfor jeg er slik. Skulle ønske jeg var sterkere. Det har gitt meg endel problemer i livet å reagere slik. Jeg er veldig åpen og ærlig når jeg skriver om reaksjonsmønsteret mitt her. Hadde nok aldri innrømmet det i RL. Tror ikke at det å logge av vil løse problemet for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...