Gå til innhold

Jeg har ødelagt for meg selv igjen.-utblåsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her med en utrolig vond følelse i magen og er veldig fortvilet.

Jeg har vært litt nede i en periode hvor jeg har har gitt litt F i alt og alle.

Jeg hadde en stor utfordring foran meg som jeg ikke mestret. Jeg skulle skrive en bacheloroppgave på kjempekort tid. Jeg klarte på et vis og få en oppgave i havn. Men det er det verste oppgaven jeg noenganger har skrevet. Slurvete og dårlig språk. Elendig drøftning.Nå skal det sies at jeg har jobbet som en gal de siste dagene med lite søvn og ekstremt press.Og jeg er ikke en brilliant student som ikke trenger å legge ned mye tid og arbeid for å få til et godt resultat.

Jeg feilberegnet totalt hvordan jeg skulle bruke den begrensede tiden jeg hadde som resulterte i den siste halvdelen av oppgaven min er helt på trynet. Jeg føler oppgaven min var på ungdomskolenivå og ikke holder en akademisk standard i det hele tatt. Jeg er egentlig overbevist om at jeg ikke vil bestå som betyr at det vil ta enda lengre tid før jeg klarer å bli ferdig med utdannelsen min.

Og det er så grusomt og tenke på for da vil jeg ikke få sjansen til å levere ny oppgave før ordinær eksamen til sommeren.

Det som hjelper meg er å tenke på slike syke sammeniktninger som at jeg har det ihvertfall bedre enn de som har mistet noen på utøya , eller jeg er ikke døende. Jeg er heller ikke Anders behring breivik og skal sitte i fengsel resten av livet.

Og det som er bra at jeg må ikke skrive helt ny bacheloroppgave hvis jeg styker men bare rette på den jeg alleredet har.skrevet.

Det jeg gruer meg veldig til er svare på spørsmål fra venner og familer om hvor dårlig det gikk. Jeg har en praksisplass som jeg stortrives på og jeg gruer meg helt sykt til å måtte avsløre for de at jeg har strøket på bacheloroppgaven min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet