Gå til innhold

Bipolar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen sammenheng mellom bipolar 2, og rusmisbruk? I påvente av utredning, har jeg blitt satt på lamictal(ca 300 mg pr dag). Har tidligere ruset meg, men har sluttet helt nå. Livet har blitt helt fantastisk etter medisin. I og med at medisinen fungerer, er det stor sannsynlighet for at jeg har bipolar 2 da? Føler meg mye mer rolig, ikke impulsiv og helt annen livskvalitet med Lamictal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at ubehandlede personer som har bipolar lidelse ofte tyr til rus.

Det betyr selvfølgelig ikke at alle rusmisbrukere har BP...

Skrevet

Ubehandlet bipolar og rus er veldig vanlig. Det er en form for selvmedisinering. Noen klarer ikke å la være å ruse seg selv om de har fått diagnose og medisiner. Jeg er et eksempel på det. Jeg kjemper en kamp.

Så fint at du føler deg på topp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...