Gå til innhold

Seroquel erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen dele erfaringer med denne medisinen?

Går jeg opp i vekt? Kan jeg ta en øl selv om jeg bruker Seroquel?

PS: Skal brukes mot depresjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får søtsug av seroquel og har vært dum å gitt etter, kan jo motstå. Har tatt meg noen cider, selv om jeg har tatt seroquel.

Skrevet

Jeg får søtsug av seroquel og har vært dum å gitt etter, kan jo motstå. Har tatt meg noen cider, selv om jeg har tatt seroquel.

Jeg liker ikke søtsaker, så tror kanskje jeg klarer motstå søtsug- skjønt jeg vet jo ikke hva søtsug er:). Men en øl vil jeg gjerne kunne ta.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg har vel brukt den i ca en måned nå. Har begynt å få vekslende tørr munn og mye spytt i munnen som må svelges hele tiden. Begynner også å kjenne meg sår i munnen. Veldig plagsomt, men ellers har jeg ikke merket noe bivirkninger. Har ikke merket så mye endring i matlysten. Har nesten alltid hatt for mye matlyst og glad i det søte.

Skrevet

Ang erfaringer: Jeg skulle ønske at dere som etterspør erfaringer om medisiner heller møtte med blanke ark fremfor å bli farget av andres meninger, som somregel er negative. Medisiner, selv med samme diagnose, har individuelle forskjeller i både virkning og i bivirkning. Erfaringene er så forskjellig fra person til person og det er det d-i-n-e erfaringer som skal telle for akkurat deg. Hva "alle andre" måtte føle og mene bør være deg revende likegyldig, start med blanke ark og ha en god dialog med din lege.

Skrevet

Er dette en slik fest som forlangene har hvert år - eller ?

Virker som.

Jeg ar ditt - jag har datt....er det ikke rart ??

Virker som en kongress i 1959.

Er det patetisk - ja.

Skrevet

Er dette en slik fest som forlangene har hvert år - eller ?

Virker som.

Jeg ar ditt - jag har datt....er det ikke rart ??

Virker som en kongress i 1959.

Er det patetisk - ja.

I 1959 fantes ikke Seroquel

Skrevet

Ang erfaringer: Jeg skulle ønske at dere som etterspør erfaringer om medisiner heller møtte med blanke ark fremfor å bli farget av andres meninger, som somregel er negative. Medisiner, selv med samme diagnose, har individuelle forskjeller i både virkning og i bivirkning. Erfaringene er så forskjellig fra person til person og det er det d-i-n-e erfaringer som skal telle for akkurat deg. Hva "alle andre" måtte føle og mene bør være deg revende likegyldig, start med blanke ark og ha en god dialog med din lege.

Enig med deg i det.

Det er bedre å spørre om andres erfaringer *etter* at man selv har prøvd medisinen.

Skrevet

Jeg liker ikke søtsaker, så tror kanskje jeg klarer motstå søtsug- skjønt jeg vet jo ikke hva søtsug er:). Men en øl vil jeg gjerne kunne ta.

Da er du heldig :-)

Jeg liker ikke øl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...