Gjest Pyttan Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Kan noen dele erfaringer med denne medisinen? Går jeg opp i vekt? Kan jeg ta en øl selv om jeg bruker Seroquel? PS: Skal brukes mot depresjon 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Jeg får søtsug av seroquel og har vært dum å gitt etter, kan jo motstå. Har tatt meg noen cider, selv om jeg har tatt seroquel. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Jeg får søtsug av seroquel og har vært dum å gitt etter, kan jo motstå. Har tatt meg noen cider, selv om jeg har tatt seroquel. Jeg liker ikke søtsaker, så tror kanskje jeg klarer motstå søtsug- skjønt jeg vet jo ikke hva søtsug er:). Men en øl vil jeg gjerne kunne ta. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Jeg har vel brukt den i ca en måned nå. Har begynt å få vekslende tørr munn og mye spytt i munnen som må svelges hele tiden. Begynner også å kjenne meg sår i munnen. Veldig plagsomt, men ellers har jeg ikke merket noe bivirkninger. Har ikke merket så mye endring i matlysten. Har nesten alltid hatt for mye matlyst og glad i det søte. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Ang erfaringer: Jeg skulle ønske at dere som etterspør erfaringer om medisiner heller møtte med blanke ark fremfor å bli farget av andres meninger, som somregel er negative. Medisiner, selv med samme diagnose, har individuelle forskjeller i både virkning og i bivirkning. Erfaringene er så forskjellig fra person til person og det er det d-i-n-e erfaringer som skal telle for akkurat deg. Hva "alle andre" måtte føle og mene bør være deg revende likegyldig, start med blanke ark og ha en god dialog med din lege. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Er dette en slik fest som forlangene har hvert år - eller ? Virker som. Jeg ar ditt - jag har datt....er det ikke rart ?? Virker som en kongress i 1959. Er det patetisk - ja. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Er dette en slik fest som forlangene har hvert år - eller ? Virker som. Jeg ar ditt - jag har datt....er det ikke rart ?? Virker som en kongress i 1959. Er det patetisk - ja. I 1959 fantes ikke Seroquel 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Ang erfaringer: Jeg skulle ønske at dere som etterspør erfaringer om medisiner heller møtte med blanke ark fremfor å bli farget av andres meninger, som somregel er negative. Medisiner, selv med samme diagnose, har individuelle forskjeller i både virkning og i bivirkning. Erfaringene er så forskjellig fra person til person og det er det d-i-n-e erfaringer som skal telle for akkurat deg. Hva "alle andre" måtte føle og mene bør være deg revende likegyldig, start med blanke ark og ha en god dialog med din lege. Enig med deg i det. Det er bedre å spørre om andres erfaringer *etter* at man selv har prøvd medisinen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Jeg liker ikke søtsaker, så tror kanskje jeg klarer motstå søtsug- skjønt jeg vet jo ikke hva søtsug er:). Men en øl vil jeg gjerne kunne ta. Da er du heldig :-) Jeg liker ikke øl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.