Olav Femte Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3462372.ece 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Hei! Neste uke skal jeg på et kurs på Gaustad sykehus i rettspsykiatri, det interesserer meg vel pga av ABB Så takk for informasjonen. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 31. august 2012 Forfatter Skrevet 31. august 2012 Hei! Neste uke skal jeg på et kurs på Gaustad sykehus i rettspsykiatri, det interesserer meg vel pga av ABB Så takk for informasjonen. Siden ABB ble brukt - Har Asea Brown Boveri. Har det store selskapetet - i hele verden også i Norge...irretert seg på dette...ABB er demmes varennamn.. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Siden ABB ble brukt - Har Asea Brown Boveri. Har det store selskapetet - i hele verden også i Norge...irretert seg på dette...ABB er demmes varennamn.. Hei! Tror ikke de har irriterte seg over det, naturlig med forkortelser for tiden 0 Siter
Olav Femte Skrevet 31. august 2012 Forfatter Skrevet 31. august 2012 Hei! Tror ikke de har irriterte seg over det, naturlig med forkortelser for tiden Vel...? 0 Siter
Gjest night bird Skrevet 31. august 2012 Skrevet 31. august 2012 Hei! Tror ikke de har irriterte seg over det, naturlig med forkortelser for tiden ''Tror ikke de har irriterte seg over det, naturlig med forkortelser for tiden'' Ja, og jeg personlig er lei av at ASFMSB! (alt skal forkortes med store bokstaver) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 ''Tror ikke de har irriterte seg over det, naturlig med forkortelser for tiden'' Ja, og jeg personlig er lei av at ASFMSB! (alt skal forkortes med store bokstaver) Hei! Ja vel, men den forkortelsen var litt voldsom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.