Gå til innhold

NHD: Bipolart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden var jeg i storform og følte meg frisk, glad og lykkelig. Så fikk jeg en kraftig nedtur som har vart i ca 1,5 uke. Fryktelig trett, giddesløs, ser bare problemer, angst, orket ingenting. Tankene var også så trege at jeg holdt meg unna mennesker.

Idag er jeg mye bedre, får sånne bølger av glede og det meste er igjen positivt. Sånn brått over natta. Er heller ikke trett nå. Tankene (hodet) har klarnet til og jeg er i bra form.

Er dette bipolart? (Har bipolar 2), eller er det ptsd?

Vil fluanxol kunne virke bedre mot dette enn trilafon? At kanskje denne er mere stemningsstabiliserende mener jeg? Jeg kan jo ikke være sånn resten av livet, gruer meg hvis jeg må planlegge noe, om jeg blir syk igjen akkurat da. Når jeg er bra legger jeg planer, når jeg er syk må jeg avlyse dem. Livet er for kjipt :(((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...