Gå til innhold

repeterende tanker inni hodet???

Anbefalte innlegg

Gjest liiza29
Skrevet

jeg bor i utlandet akkurat nå så får ikke spurt lege. jeg sliter med bipolar lidelse, jeg bruker litium 83 mg *2, men jeg har ikke vært stabil, har sluvet, så trodde jeg at jeg var stabil, men innså jeg ikke var det, alle pengene mine er borte og jeg har skremt vekk en jeg var forelsket i for jeg ga han sykt mye penger så han tok pengene og klærne og stakk og sa jeg var gal og dum.

jeg er ikke deprimert men jeg er sengeliggende i dagesvis og ansiktet mitt stivner, så får jeg latteranfall og har det digg, men varer ikke lenge nei, og så sliter jeg med at tankene mine gjentar seg inni hodet mitt og jeg er stille og vanskelig å få kontakt med meg avogtil.

hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest liiza29
Skrevet

så hadde jeg fryktelig angst for føflekkreft og kom meg knapt opp av sofaen og jeg må skjerme meg for andres stemmer. men det går bedre og bedre. er det normalt at man har det slik når man får det bedre?

Skrevet

''hva er galt?''

Det som er galt har du selv svart på, du har slurvet med medisinene dine. Forsøk å få oppfølging fra lege snarest, tilbake til Litium med deg.

Skrevet

så hadde jeg fryktelig angst for føflekkreft og kom meg knapt opp av sofaen og jeg må skjerme meg for andres stemmer. men det går bedre og bedre. er det normalt at man har det slik når man får det bedre?

Flott at det går bedre, vent med å analysere slike situasjoner til du er mer stabil. Det viktigste nå er å få stabilisert deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...