Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært edru i 19 dager og har fullstendig noian. Jeg er selvsentrert og umoden. Nå håper jeg bare at jeg gjennom AA programmet vil komme meg videre. Dette har ingenting med psykdommen min å gjøre. Ingen medisiner kan helbrede dette.

Men jeg skal ikke begynne å drikke igjen. Nå er det nok. Det har skjedd ting i sommer og etter sommeren som er fullstendig forkastelig. Jeg er klar for å begynne med de 12 trinnene.

Det svir i maven. Jeg skal mure meg inne denne helgen og skrive. Jeg skal vaske huset også. Jeg er redd.

Videoannonse
Annonse
Gjest alkohol nei
Skrevet

Klor deg fast til beslutningen din om ikke å drikke!

Skrevet

Klor deg fast til beslutningen din om ikke å drikke!

Det skal jeg. Jeg har vært på to AA møter denne uken. Det er mulig jeg går på tre neste uke. Jeg tror skjærsilden venter meg, men ved hjelp av AA, psykolog, psykiater, fastlege og rusterapeut skal jeg klare det.

Nå er det nok.

Skrevet

Det skal jeg. Jeg har vært på to AA møter denne uken. Det er mulig jeg går på tre neste uke. Jeg tror skjærsilden venter meg, men ved hjelp av AA, psykolog, psykiater, fastlege og rusterapeut skal jeg klare det.

Nå er det nok.

Har angsten forsvunnet som man forbinder ved alkoholisme hvis man er edru?

Skrevet

Lykke til :) Håper du føler deg bedre, og er mindre redd snart :)

Skrevet

Har angsten forsvunnet som man forbinder ved alkoholisme hvis man er edru?

Omvendt for meg. Jeg har døyvet angsten med alkohol. Nå kommer det tilbake. Jeg er pokker så redd.

Skrevet

Omvendt for meg. Jeg har døyvet angsten med alkohol. Nå kommer det tilbake. Jeg er pokker så redd.

Det var trist å høre. Jeg har alltid trodd at hvis jeg sluttet å drikke at jeg vil få det bedre, da jeg slipper den fylleangsten som sitter i kroppen i flere dager.

Skrevet

Pleier ikke NHD å si at angst ikke er farlig, det er bare veldig ubehagelig.

Stå på - du er absolutt på rett vei! *mange klemmer*

Skrevet

Noia er noe dritt. Kroppen omstiller seg, eller retter sagt: hjernen omstiller seg. GABA, som var høyt når du drakk - faller.

Da for man angst, paranoia. Men bra du holder ut !

Skrevet

Det var trist å høre. Jeg har alltid trodd at hvis jeg sluttet å drikke at jeg vil få det bedre, da jeg slipper den fylleangsten som sitter i kroppen i flere dager.

Jeg satser på at det blir bedre etterhvert. Nå må jeg bare ta imot de følelsene som kommer.

Skrevet

Pleier ikke NHD å si at angst ikke er farlig, det er bare veldig ubehagelig.

Stå på - du er absolutt på rett vei! *mange klemmer*

Takk for påminnelsen Lillemus! Jeg har forresten ombestemt meg når det gjelder å mure meg inne denne helgen. Jeg skal ned til byen å kose meg. Jeg skal kjøpe en bok og et bønnekjede og kanskje en cd med meditasjonsmusikk. Jeg har forresten lært meg et mantra: om mani padme hung; medfølelsens mantra. Jeg har mange ganger prøvd å meditere, men får det ikke til. Tankene bare raser avsted.

Jeg skal puste meg gjennom angsten i dag. Prøve å la være å henge meg opp i negative tankerekker. Være utholdende. Tenke at dette vil bli bedre. Holde meg unna Sobrilpakken. Drikke cola zero.

Jeg ønsker dere alle en god dag i det vakre været!

Ingenting er statisk. Alt er i konstant forandring.

Skrevet

Takk for påminnelsen Lillemus! Jeg har forresten ombestemt meg når det gjelder å mure meg inne denne helgen. Jeg skal ned til byen å kose meg. Jeg skal kjøpe en bok og et bønnekjede og kanskje en cd med meditasjonsmusikk. Jeg har forresten lært meg et mantra: om mani padme hung; medfølelsens mantra. Jeg har mange ganger prøvd å meditere, men får det ikke til. Tankene bare raser avsted.

Jeg skal puste meg gjennom angsten i dag. Prøve å la være å henge meg opp i negative tankerekker. Være utholdende. Tenke at dette vil bli bedre. Holde meg unna Sobrilpakken. Drikke cola zero.

Jeg ønsker dere alle en god dag i det vakre været!

Ingenting er statisk. Alt er i konstant forandring.

Jeg sve av noen penger i byen i dag. Jeg var innom Sangri La, en butikk nederst i Carl Johan som selger mye hasjutstyr. Stappfull av unge gutter. Jeg fikk kjøpt en meditasjonscd og et bønnekjede. Etter det gikk jeg opp til domkirken, satte meg på første rad, lukket øynene og nøt freden.

Nå sitter jeg her å spiser taco og drikker cola zero. Jeg har kjøpt masse cola zero. Det er drikken min nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...