Gå til innhold

Ikke psykodynamisk terapi ved AS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg leser at psykiater Urnes ved personlighetesklinikken skriver at aspergere IKKE skal ha psykodynamisk terapi.

Jeg selv får bare svar på mine spørsmål, og det fungerer bra, men dette heter da sannsynligvis ikke psykodynamisk terapi, men hva er det som er forskjellen på den behandlingen og den jeg får?

Han skriver også at aspergere blir værende i systemet uten effekt av behandling, noen nevnte dette før her inne, nå tror jeg at dette nok er riktig. Jeg har endret meg ganske mye på en måte, men på en annen måte ikke, jeg følger jo kun de rettningslinjer og oppskrifter min psykiater gir meg. Hvis min psykiater sier, " nå gjør du dette X 2" så gjør jeg akkurat det, jeg liker også å gjøre akkurat slik jeg får fortalt da jeg jo ser at det er akkurat sånn det fungerer. Det er jo kun de normale oppskriftene på hvordan ting fungerer jeg trenger, da jeg ikke oppfatter så lett ting av meg selv.

Men håper noen vet svaret på det første, takk :)

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...