Gå til innhold

Ikke helt ferdig kanskje...


Piraye-0

Anbefalte innlegg

Følt jeg har vært "ferdig" med det lenge, ok, litt fundamentalt preget enda, men ikke noe å skrive brev hjem om..

Men en episode i vår.. Kjappe innledende fakta: Jeg flyttet fra samboeren min, det har vært mye krangling og fundamentale uenigheter. Det samme etter jeg flytta. Men vi er fremdeles litt "kjærester" her og der. Har forsåvidt vært et "variert" (i mangel på bedre ord) sexliv også, men jeg har vært trygg på at han respekterer "nei" fra meg så jeg har og hatt det fint på veien.

Men i vår, jeg husker ikke hvorfor jeg var så deppa, lei meg og uttafor. Tror det var noe med denne xen som hadde såra meg veldig, og jeg ligger i senga og griner. Han bryter seg på meg, noe jeg fårsåvidt hadde syntes hadde vært greit i en "vanlig" setting mellom oss, men jeg ligger og griner og er veldig uttafor og prøver å dytte han bort. Han fortsetter og sier at om jeg vil han skal stoppe så må jeg si det. Ok, her er tingen, jeg -klarer- ikke, jeg bare ligger å griner. Vil bare ha han bort, men jeg klarer ikke si stopp. Han sier igjen at om jeg vil han skal stoppe så må jeg si det. Jeg bare klarer ikke. Kopler megselv ut og bare venter på at han skal bli ferdig..

Joa, man kan selvsagt gi kritikk til denna karen for ikke å ha sosiale antenner, men jeg klarte altså ikke så SI stopp til han. Tror jeg hvertfall ikke.. Og detta er altså en mann jeg har vært sammen med i flere år, vært seksuelt trygg på og hatt det veldig fint med sånnsett.. Men jeg klarte altså ikke si nei. Om jeg ikke klarer det til han, hvem klarer jeg det til da..?

Det er litt skummelt, og gikk opp for meg at jeg er vel da kanskje jaggu ikke like "ferdig" som jeg hadde trodd. Eller er det bare en "glipp"..? Eller hvafaen skjedde egentlig der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...