Gå til innhold

Konstant kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei doktor! I den siste mnd har jeg vært kvalm konstant, og spesiellt ved tanken på mat. Men blir aldri til at jeg kaster opp. Jeg jobber en del da jeg er vikar for sjefen på jobben men spiser godt, drikker godt og mosjonerer moderat. Men tanken har slått meg at det også kan være utbrennthet? Eller angst? Jeg er redd for å være alene,ikke være bra nok og oppnå folk sine forventninger. Jeg blir redd spesiellt hvis samboeren skal bort, da blir jeg nærmest depressiv. Kjennes litt ut som kjærlighettssorg. Jeg synes det er flott med online doktorer da jeg har sluttet å stole på fastleger av mange grunner. Håper på et godt svar. Hilsen fortvilt jente på 22 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Labolina
Skrevet

Det hørtes slitsomt ut!

Kan ikke spekulere i hva det kan være, utover at det ikke er normalt og at du burde gå til en lege med det. Dessverre kan det være et stykke mellom de fastlegene man føler god kjemi med fordi vi er alle er forskjellige som personer. Jeg tenker det er bedre å gi legen et forsøk enn å gå der og bekymre seg.

Legen akkurat her er psykiater, men det er et allmenmedisinforum her. Dessverre koster det litt, men der får du 100% sikkert svar om du betaler. Samme med lommelegen.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...