Gjest annefralandet Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Nå har jeg brukt Lamictal 250 mg i 1 år pga bipolar lidelse. Hver eneste natt siden jeg begynte har jeg hatt mareritt.. Har pratet flere ganger med psykiateren min om dette. Han nekter for at det har noe med medisinen å gjøre, så ingen hjelp å hente der.. :-( Jeg orker ikke flere urolige netter med fæle mareritt.. Så jeg tenker at jeg bare må slutte med medisinen.. Har prøvd Quitiapin og Litium men tåler ikke disse.. Hjelp.. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gondor Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Få deg en annen psykiater? Det er forstemmende at han ikke lytter til deg. Begynte marerittene da du begynte med lamictal må det da være en sammenheng? Jeg måtte prøve og feile mye før jeg fant den perfekte kombinasjon. Jeg står bla på lamictal men har ikke hatt noen bivirkninger. Mareritt hver natt høres forferdelig ut. Hatet litium. Ble helt flat. 0 Siter
Gjest Grensepsyk Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Har du prøvd zyprexa? Det er en veldig god medisin:) Da sover du tyngre! Hør med psykiateren! Mvh Eup, autist og grensepsykotisk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Synd ikke psykiateren tror på deg. Du kan jo spør om noe annen medisin. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Jeg får også mareritt hver natt av Lamictal. 0 Siter
Gjest annefralandet Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Jeg får også mareritt hver natt av Lamictal. Bruker du fremdeles Lamictal? Hvordan løser du problemet? Jeg synes dette er UTROLIG SLITSOMT... :-( 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Bruker du fremdeles Lamictal? Hvordan løser du problemet? Jeg synes dette er UTROLIG SLITSOMT... :-( Det ble bedre da jeg la til mirtazapin. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 Bruker du fremdeles Lamictal? Hvordan løser du problemet? Jeg synes dette er UTROLIG SLITSOMT... :-( Ja. Klarer meg ikke uten. Virker som at det blir bedre mht mareritt de gangene jeg tar Mirtazapin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.