Gå til innhold

NHD. Nok er nok..

Gjest annefralandet

Anbefalte innlegg

Gjest annefralandet
Skrevet

Nå har jeg brukt Lamictal 250 mg i 1 år pga bipolar lidelse. Hver eneste natt siden jeg begynte har jeg hatt mareritt.. Har pratet flere ganger med psykiateren min om dette. Han nekter for at det har noe med medisinen å gjøre, så ingen hjelp å hente der.. :-(

Jeg orker ikke flere urolige netter med fæle mareritt.. Så jeg tenker at jeg bare må slutte med medisinen.. Har prøvd Quitiapin og Litium men tåler ikke disse..

Hjelp.. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en annen psykiater? Det er forstemmende at han ikke lytter til deg. Begynte marerittene da du begynte med lamictal må det da være en sammenheng? Jeg måtte prøve og feile mye før jeg fant den perfekte kombinasjon. Jeg står bla på lamictal men har ikke hatt noen bivirkninger. Mareritt hver natt høres forferdelig ut. Hatet litium. Ble helt flat.

Gjest Grensepsyk
Skrevet

Har du prøvd zyprexa?

Det er en veldig god medisin:)

Da sover du tyngre!

Hør med psykiateren!

Mvh Eup, autist og grensepsykotisk

Skrevet

Synd ikke psykiateren tror på deg. Du kan jo spør om noe annen medisin.

Gjest annefralandet
Skrevet

Jeg får også mareritt hver natt av Lamictal.

Bruker du fremdeles Lamictal? Hvordan løser du problemet? Jeg synes dette er UTROLIG SLITSOMT... :-(

Gjest fruitcake
Skrevet

Bruker du fremdeles Lamictal? Hvordan løser du problemet? Jeg synes dette er UTROLIG SLITSOMT... :-(

Det ble bedre da jeg la til mirtazapin.

Gjest fruitcake
Skrevet

Ja. Klarer meg ikke uten. Virker som at det blir bedre mht mareritt de gangene jeg tar Mirtazapin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...