Gå til innhold

Meditasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en cd med guidet meditasjon i går. Den er helt nydelig. Jeg har prøvd å meditere mange ganger men har aldri fått det til. Jeg tenker at det stresset og den angsten jeg føler kan minimeres med meditasjon. Jeg kommer til å fortsette å ta medisinene mine. Tør ikke slutte. Hvorfor kan ikke en høyere makt helbrede psykdommen min? Jeg har prøvd alt for å reparere meg selv, men det var først da jeg fikk diagnosen og medisiner at jeg ble frisk. Jeg savner hypomaniene mine veldig, men psykiateren min sa at det ikke er meningen at livet skal være så morsomt og deilig. Da fikk jeg meg en god latter. Jeg gjør alt nå for å ta knekken på alkoholismen. Jeg skal fortsette å meditere. Stå opp en halvtime tidligere på hverdagene og gi meg selv en god meditasjon. Noen her inne som har positive resultater med meditasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest fruitcake
Skrevet

Meditasjon er bra! Har ikke så mye erfaring med det, men

jeg har klart å sovne til denne videoen noen ganger. :)

Skrevet

Meditasjon er bra for psyken og da klarer man jo å roe ned, gjorde det ofte før men det overtok hverdagen min omtrent. Ville bare meditere. Men du inspirerte meg, skal finne frem mine guidede meditasjoner :-)

Ro i sinnet er bra.

Skrevet

Jeg har positive resultater. Har meditert meg ut av angstanfall flere ganger. Det krever at en har ro og fred rundt seg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...