Gå til innhold

NHD Er det en vanlig bivirkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svelger spytt hele dagen. Veldig plagsomt, samtidig som jeg føler meg sår i munnen. Føler meg også noen ganger tørr i munnen. Jeg har hatt det slik en ukes tid nå. Er dette en vanlig bivirkning ved seroquel? Jeg leste at tørr munn var vanlig, men jeg fant ikke noe om at spyttproduksjonen økte. Sliten i kjevene av å svelge hele tiden. Er det eventuelt noe å gjøre med det? Eneste som hjelper er å spise og å tygge tyggegummi, men kan ikke gjøre det hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Gjest nøkkelkrok
Skrevet

Hvorfor skriver du ennå et innlegg når du har skrevet om det samme før?

Det er vel en grunn til at NHD ikke har svart..

Skrevet

Jeg beklager. Holder bare på å bli sprø av det, så jeg håpet på noen gode råd. Eller å få vite at det sannsynligvis vil gå over.

De kan godt slette innlegget hvis det plager andre.

Skrevet

Det er vanlig med noe som heter dysfagi, som er svelgeproblemer. Men det er kansje ikke det samme som du beskriver..

Skrevet

''Hvorfor skriver du ennå et innlegg når du har skrevet om det samme før?

Det er vel en grunn til at NHD ikke har svart..''

Jeg synes denne typen kommentarer er unødvendig. Det har i alle år vært slik her inne at folk av og til gjentar sine spørsmål i håp om å få svar.

Skrevet

''Hvorfor skriver du ennå et innlegg når du har skrevet om det samme før?

Det er vel en grunn til at NHD ikke har svart..''

Jeg synes denne typen kommentarer er unødvendig. Det har i alle år vært slik her inne at folk av og til gjentar sine spørsmål i håp om å få svar.

"Er det en vanlig bivirkning?" Nei

Skrevet

Jeg beklager. Holder bare på å bli sprø av det, så jeg håpet på noen gode råd. Eller å få vite at det sannsynligvis vil gå over.

De kan godt slette innlegget hvis det plager andre.

Jeg husker at bivirkningene av serequel forsvant etter noen uker. Om ikke, går det vel ann å skifte medisin?

Skrevet

Vet ikke jeg men jeg tar solian og seroquel, jeg spytter noen ganger om nettene. Det er ubehagelig for jeg har ikke kontroll, bare spytter på puta mi. Vet ikke om det er seroquel eller solian eller kombinasjonen, men noe er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...