Gå til innhold

Var på besøk..

Anbefalte innlegg

Gjest innom her
Skrevet

Hos ei venninne og mobilen hennes ringte etter 10 min siden jeg var kommet dit, Hun pratet i ca 25 minutter med ei annen venninne.. Det var ikke noe "viktig" bare "snikk snakk" og venninne prat..

Jeg følte meg veldig lite viktig.. Hva synes dere overragerer jeg? Jeg prater aldri lenge i mobilen hvis jeg er sammen med andre, sier alltid at jeg skal ringe tilbake når jeg er ledig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var ufint, hun kunne sakt at hun skulle ringe opp igjen.

Gjest innom her
Skrevet

Synes det var ufint, hun kunne sakt at hun skulle ringe opp igjen.

Det var ikke noe "beklager, at det tok så lang tid" heller..

Skrevet

Dette synes jeg ikke noe om. Det er frekt og uhøflig. Du overreagerer ikke.

Gjest Ladytron
Skrevet

Synes også det er ufint, ville ha følt meg litt dårlig behandlet (oversett)....

Skrevet

Det var ikke noe "beklager, at det tok så lang tid" heller..

Riktig ufint!

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. Det er ikke spesielt høflig å ta lange telefoner når man har besøk.

Skrevet

Ja, det er dårlig folkeskikk! Med mindre du er hos denne venninnen to ganger i uka, og den andre venninnen var en hun hadde ventet på å høre fra. Men selv da burde hun jo si hun er opptatt og ringer tilbake når hun har tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...