Gjest Solution Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror NAV kontoret her i bygda skjønner at jeg sliter økonomisk nå. Har vært der flere ganger og fortalt om min økonomiske situasjon, men det hjelper ingen ting. Lurer på hva som skjer hvis jeg går til lokalavisen her jeg bor med min historie pluss at jeg anmelder dette nav-kontoret for den behandlingen jeg har fått. De har en anmeldelse på seg ifra før, for brudd på menneskerettighetene og for brudd på taushetsplikten. Men jeg er litt usikker på om psyken min tåler en slik kamp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 NAV har klare regler for økonomisk hjelp. Hvis du kan påvise at de har brutt reglene, bør du melde dette oppover i systemet. Det virker patetisk når en melder slikt til Politiet. Det er en type mennesker som gjør slikt, og det er personer en sjelden vil bli satt i gruppe med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.