Gå til innhold

vedr. psykologen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD

Hvis man klemmer psykologen, som er en mann, og man plutselig merker at "oj...fa** det var ikke mobilen han hadde som var hard nei..." og vedkommende klemmer tilbake, til tross for at har n river...

Hvordan skal man egentlig tolke det NHD?

Jeg er litt usikker på følgende: skal jeg slås handa av når jeg klemte han til tross for han hadde n river...? Jeg ignorerte egentlig den, for jeg var liksom ikke_der. Men han tenkte kanskje med andre hjernen... Jeg er litt usikker på dette NHD.For jeg vet ikke om dere menn forstår forskjellen på klemming som i bare klemming, og klemming som i "vil ha stake" Det var bare litt overraskende at han plutselig var helt klar på en måte.....Kan dere ikke styre den der greia i det hele tatt? Etter som han klemte meg tilbake, til tross for at jeg åpenbart støtte mot n harding..så.. Jeg vet ikke om dette er en test NHD....

ps....vær snill å ta innlegget mitt seriøst... Jeg er ikke helt inni dette her jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han også ignorerte sine egne naturlige og relativt ukontrollerbare fysiologiske reaksjoner, og bare ville klemme deg, og lot deg klemme ham siden det virket som du også ville det?

Skrevet

Må ha vært en veldig intim klem det der, siden du kjente hans edle deler...

kaffekjerringa
Skrevet

Jeg hadde iallefall skygget banen hvis jeg visste at psykologen min satt med en hard en under timen... Hvordan klarer han da i det hele tatt å følge med på hva du sier, og hvordan kan han hjelpe deg? Han var vel så kåt at han så stjerner...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Kompetente behandlere klemmer ikke pasientene sine. Det kan finnes unntak: Slutten av aller siste time hvis pasienten insisterer. Pasienten har blitt enke/enkemann/mistet et barn siden forrige time.

2. Hvis en inkompetent behandler likevel skulle klemme sin pasient mens han (behandleren) har ereksjon, vil han ved å innta en slik kroppsstilling under klemmingen at ereksjonen merkes av den andre, til fulle bevise sin totale uegnethet som behandler.

Skrevet

1. Kompetente behandlere klemmer ikke pasientene sine. Det kan finnes unntak: Slutten av aller siste time hvis pasienten insisterer. Pasienten har blitt enke/enkemann/mistet et barn siden forrige time.

2. Hvis en inkompetent behandler likevel skulle klemme sin pasient mens han (behandleren) har ereksjon, vil han ved å innta en slik kroppsstilling under klemmingen at ereksjonen merkes av den andre, til fulle bevise sin totale uegnethet som behandler.

''1. Kompetente behandlere klemmer ikke pasientene sine. Det kan finnes unntak: Slutten av aller siste time hvis pasienten insisterer. Pasienten har blitt enke/enkemann/mistet et barn siden forrige time.''

Vil du kalle mine psykologer inkompetente? Jeg har aldri vært gift eller hatt barn, likevel får jeg en klem etter hver time fordi jeg har bedt om det (og begrunnet det).

(Det er ingen merkbare ereksjoner inne i bildet, lol)

Gjest hørt det også...
Skrevet

Uff, han hørtes ikke helt vel bevart ut.... Hvorfor klemmer han pasientene sine? En psykolog skal ikke det...og uansett hvor intim klemmen var, så er jo det han som har ansvaret for situasjonen, ikke du. Jeg hadde nok backet unna fyren.. høres ikke ut som han er til stor hjelp akkurat...heller potensielt skadelig. Et forhold mellom pasient og behandler skal ikke skje og er ulovlig, fordi det kan være skadelig for pasienten.

Skrevet

Jeg får klem av og til av psykologen og det føles helt riktig. Hadde han hatt ereksjon og klemt seg inntill seg, hadde jeg syntes det var ekkelt. Det hadde ødelagt mitt forhold til ham

Skrevet

Hei!

1) Jeg insisterer ikke, men jeg blir alltid klemt til jul og til sommer og det liker jeg :)

Kanskje du tenker det er en forskjell siden min psykiater er en dame, det gjør i vertfall min forelskelse mye enklere da min mann syns det er helt i orden.

Jeg ser at det er et acem foredrag denne uken som heter:

sex på hjernen. Det er i kveld, og det handler om vår kjønnsdrift fra vugge til grav. http://acem.no/

Hvis det er så mye som handler om kjønnsdrift og sex skjønner jeg at behandlere må være veldig forsiktige hvis de er forskjellig kjønn. I Danmark var det veldig mange psykologer som hadde hatt sex med sine pasienter, det var overraskende syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...