Gondor Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Et øyeblikks fred i en kaotisk, edru hjerne. Følelsene kommer veltende over meg, paranoia, redsel. Jeg har lyst til å gråte, men får det ikke til. Men akkurat nå er det rolig. Og denne jenta skal ikke drikke mer. Jeg får heller gå gjennom dette. Kanskje jeg skal skrive igjen? Det pleier å hjelpe. Nå skal jeg ta meg en tur opp i skogen. Konsentrere meg om noe annet enn meg selv. Kanskje frivillighetssentralen hadde vært noe for meg? Nå er drittfølelsene tilbake igjen. Jeg kan ikke utstå meg selv. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Du er flink. Dette skal du klare. Ikke dumt å gå en skogstur. Håper det hjalp deg 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. september 2012 Skrevet 4. september 2012 Bruk kroppen Gondor. Tren, gå, løp, svøm, lån nabohunden som treningspartner, grip vannflasken og plugg musikk i ørene og kom deg vekk. Involver deg i arbeid, om du ikke jobber oppsøk frivillighetsarbeid. Vask hus, er det rent så vask igjen. Keep busy. Du står han av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.