Gå til innhold

Er så lei av denne veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mye syk og er så lei av å se inn i den samme veggen hele tiden. Har også møtt veggen flere ganger og dette gjør vondt. Hjelper det å skifte vegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe du må bli enig om med veggen din.

Jeg har spurt, men har ikke fått svar enda...vet egentlig ikke om denne veggen min kan snakke, hadde jo egentlig vært ganske okey :)

Skrevet

Jeg har spurt, men har ikke fått svar enda...vet egentlig ikke om denne veggen min kan snakke, hadde jo egentlig vært ganske okey :)

Sa den ikke noe da du møtte den?

Skrevet

Sa den ikke noe da du møtte den?

Nei, den var bare veldig kranglete å komme gjennom, måtte bruke all min makt.

Skrevet

Du bestemmer over veggen. Kan det hjelpe å sette opp en skillevegg som er et lite stykke før veggen, sånn at du får beskjed når det er kort veg igjen til selve veggen?

Skrevet

Du bestemmer over veggen. Kan det hjelpe å sette opp en skillevegg som er et lite stykke før veggen, sånn at du får beskjed når det er kort veg igjen til selve veggen?

Det var et godt råd, det skal jeg sannelig gjøre :-)

Skrevet

Nei, da er den vel ikke så mye å spare på lenger.

Skrevet

Det var et godt råd, det skal jeg sannelig gjøre :-)

Så flott. Den blir da som et slags filter, en grense du ikke kan ta på, men føle. :-)

Den gangen jeg møtte veggen, ble grensene mine satt av seg selv, så noe godt kom det faktisk ut av det. :)

Skrevet

Nei, da er den vel ikke så mye å spare på lenger.

Nei, jeg river den ned, kan jo bli litt kaldt da, brrrrrrr

Skrevet

Så flott. Den blir da som et slags filter, en grense du ikke kan ta på, men føle. :-)

Den gangen jeg møtte veggen, ble grensene mine satt av seg selv, så noe godt kom det faktisk ut av det. :)

Da river jeg den store veggen, og setter opp en liten skillevegg der istedet :-)

Skrevet

Nei, jeg river den ned, kan jo bli litt kaldt da, brrrrrrr

Brenn bål, hold deg i aktivitet og ta på ullundertøy.

Skrevet

Brenn bål, hold deg i aktivitet og ta på ullundertøy.

Ja, må gjøre det. Det blåser og regner mye, må nok ha paraply og regntøy også.

Skrevet

Det du skal gjøre er: Lag en ordentlig vegg, av en gammel gardin eller noe. Heng den på veggen og mal et bilde der, som du jobber med hver dag. Var ikke det er godt forslag? :-D hehe.... men jeg mener det faktisk. Mal på et stort lerret og tenk at det er veggen din. Kanskje du blir en stor kunstner.

Skrevet

Da river jeg den store veggen, og setter opp en liten skillevegg der istedet :-)

''Da river jeg den store veggen, og setter opp en liten skillevegg der istedet :-)''

;-)

Skrevet

Hva med en flatskjerm på veggen? :-)

Skrevet

Kanskje du er av de som trives med mer åpne løsninger?

Jeg lurer på det ja. Denne veggen er tung å flytte, liker den ikke.

Skrevet

Det du skal gjøre er: Lag en ordentlig vegg, av en gammel gardin eller noe. Heng den på veggen og mal et bilde der, som du jobber med hver dag. Var ikke det er godt forslag? :-D hehe.... men jeg mener det faktisk. Mal på et stort lerret og tenk at det er veggen din. Kanskje du blir en stor kunstner.

Ja, kanskje har jeg godt skjulte talenter, de må være meget godt skjulte isåfall :-)

Skrevet

Hva med en flatskjerm på veggen? :-)

Ja, kanskje det kan løse problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...