Charlize Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Det flyter i huset.. Kjøkkenet og stua ser bomba ut.. Kopper, fat og middagsrester.. Leker og glass.. Aviser.. Smuler på gulvene.. Klær på badet, rot på kommoden i gangen, sko som ligger slengt rundt osv.. Mann og barn er ikke hjemme og jeg burde absolutt ta i et (stort) tak... Har ikke fått gjort noe i hele dag og dette har hengt over meg.. Inspirasjon, anyone..? ( Ikke verdens største problem, men viktig nok :-) ) Mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Sett på noe rask musikk, ta på et forkle om du har og sett i gang! Frist deg selv med noe godt når du er ferdig, det pleier å hjelpe meg i alle fall. ) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Synd du ikke kjenner meg, og bor i nærheten, for akkurat nå er jeg i skikkelig ryddehumør, men det er ikke noe å rydde hos meg. 0 Siter
Charlize Skrevet 5. september 2012 Forfatter Skrevet 5. september 2012 Synd du ikke kjenner meg, og bor i nærheten, for akkurat nå er jeg i skikkelig ryddehumør, men det er ikke noe å rydde hos meg. Ja det var dumt.. ;-) Du høres ut som ei driftig dame :-) Litt ryddehumør hadde ikke skadet her heller.. Nå er det to timer til mann og barn kommer hjem så da er det vel bare å stålsette seg med å gjøre litt i huset ;-) 0 Siter
Charlize Skrevet 5. september 2012 Forfatter Skrevet 5. september 2012 Sett på noe rask musikk, ta på et forkle om du har og sett i gang! Frist deg selv med noe godt når du er ferdig, det pleier å hjelpe meg i alle fall. ) Takk for inspirasjon :-) Nå er musikken på høytalerene.. Så da er det bare å løsrive seg fra pc`en.. Nå skal jeg sette i gang...! :-) 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Rydding er da bare koselig :-). Håper det går bra meg deg ihvertfall uten alt for mye strev. Tenn litt lys og lag en god stemning i stua mens du rydder og ordner. Tenk over hvor flink du er. Du er flink! 0 Siter
Charlize Skrevet 5. september 2012 Forfatter Skrevet 5. september 2012 Rydding er da bare koselig :-). Håper det går bra meg deg ihvertfall uten alt for mye strev. Tenn litt lys og lag en god stemning i stua mens du rydder og ordner. Tenk over hvor flink du er. Du er flink! Takk snille du. :-) Nå har jeg ryddet mye! Kjøkken,stue,bad, gang og sønnen min sitt rom. Har satt på oppvaskmaskinen og nå vasker jeg klær! Nå har jeg en liten pause før jeg skal brette en hel hau med tøy. Jeg er visst flink!! ;-) :-) Det er godt å komme igang, og helt supert når jobben er gjort og man kan puste ut i et ryddig hjem :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Sett på musikk, radio eller tven. Ta på deg noen behagelige klær og begynn med det som er minst ubehagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.