Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Trenger inspirasjon;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det flyter i huset.. Kjøkkenet og stua ser bomba ut.. Kopper, fat og middagsrester.. Leker og glass.. Aviser.. Smuler på gulvene.. Klær på badet, rot på kommoden i gangen, sko som ligger slengt rundt osv..

Mann og barn er ikke hjemme og jeg burde absolutt ta i et (stort) tak...

Har ikke fått gjort noe i hele dag og dette har hengt over meg..

Inspirasjon, anyone..? ( Ikke verdens største problem, men viktig nok :-) )

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på noe rask musikk, ta på et forkle om du har og sett i gang! Frist deg selv med noe godt når du er ferdig, det pleier å hjelpe meg i alle fall. :o)

Skrevet

Synd du ikke kjenner meg, og bor i nærheten, for akkurat nå er jeg i skikkelig ryddehumør, men det er ikke noe å rydde hos meg.

Skrevet

Synd du ikke kjenner meg, og bor i nærheten, for akkurat nå er jeg i skikkelig ryddehumør, men det er ikke noe å rydde hos meg.

Ja det var dumt.. ;-) Du høres ut som ei driftig dame :-) Litt ryddehumør hadde ikke skadet her heller.. Nå er det to timer til mann og barn kommer hjem så da er det vel bare å stålsette seg med å gjøre litt i huset ;-)

Skrevet

Sett på noe rask musikk, ta på et forkle om du har og sett i gang! Frist deg selv med noe godt når du er ferdig, det pleier å hjelpe meg i alle fall. :o)

Takk for inspirasjon :-) Nå er musikken på høytalerene.. Så da er det bare å løsrive seg fra pc`en..

Nå skal jeg sette i gang...!

:-)

Skrevet

Rydding er da bare koselig :-). Håper det går bra meg deg ihvertfall uten alt for mye strev. Tenn litt lys og lag en god stemning i stua mens du rydder og ordner. Tenk over hvor flink du er. Du er flink! :)

Skrevet

Rydding er da bare koselig :-). Håper det går bra meg deg ihvertfall uten alt for mye strev. Tenn litt lys og lag en god stemning i stua mens du rydder og ordner. Tenk over hvor flink du er. Du er flink! :)

Takk snille du. :-)

Nå har jeg ryddet mye! Kjøkken,stue,bad, gang og sønnen min sitt rom. Har satt på oppvaskmaskinen og nå vasker jeg klær! Nå har jeg en liten pause før jeg skal brette en hel hau med tøy. Jeg er visst flink!! ;-) :-)

Det er godt å komme igang, og helt supert når jobben er gjort og man kan puste ut i et ryddig hjem :-)

Skrevet

Sett på musikk, radio eller tven. Ta på deg noen behagelige klær og begynn med det som er minst ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...