Gjest poncho Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg har lav kalium og fikk "ordre" fra legen om å spise mye bananer. Nå har jeg begynt å klø meg i håret og lager lyder lik en apekatt. Er dette symptomer på for mye banan? 0 Siter
cathlin Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Men, er ikke det et godt tegn, da? ;-) Kos deg med bananer og veggen din, og god kveld! :-) 0 Siter
Gjest Øledada Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Hvis du begynner å oppføre deg slik: må du ikke spise så mange bananer mer. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Hvis du begynner å oppføre deg slik: må du ikke spise så mange bananer mer. Er ikke helt lik han der, men har enkelte fakter om ligner. Blitt hårete på armene også. Kanskje jeg spiser for mye bananer ja, har spist 4 stykker idag. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Men, er ikke det et godt tegn, da? ;-) Kos deg med bananer og veggen din, og god kveld! :-) Takk for det cathlin :-). Bananhilsen fra 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Best å passe seg for bananer forstår jeg 0 Siter
EnolaGay Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Takk for det cathlin :-). Bananhilsen fra Ah den snikende trangen til å klatre i trær.. Dog bedre enn å ha i seg for mange gulrøtter. Man blir orange og sier "Eeeeeee What`s up doc?!" hele tida.. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Best å passe seg for bananer forstår jeg Ja, dette er ingen spøk!!! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Ah den snikende trangen til å klatre i trær.. Dog bedre enn å ha i seg for mange gulrøtter. Man blir orange og sier "Eeeeeee What`s up doc?!" hele tida.. ;-). Haha. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Ja, dette er ingen spøk!!! Hm. Hvis ikke det er en spøk for du ta det opp med psykiatrien da....eller legen. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hm. Hvis ikke det er en spøk for du ta det opp med psykiatrien da....eller legen. Da kommer det nok en ny diagnose som heter bananpsyken :-). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Da kommer det nok en ny diagnose som heter bananpsyken :-). Mulig det 0 Siter
Gondor Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Få deg en ribbevegg, det har jeg. hilsen en annen bananspiser 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.