Gå til innhold

Noe som hjelper for sår tunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må visst komme meg ned på apoteket å få noe for det. Det plager meg hele dagen. Det kjennes ut som bittesmå blemmer, men jeg kan ikke se noe. Noen forsvinner, men så kommer det nye.

Er det noen som har noen gode råd, hva jeg skal kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å skylle munnen med vademecium morgen og kveld og se om det gir seg?

Jeg har slitt med dette i noen år.... tannlegen mente det var herpes på tunga, og noen medisin finnes det visst ikke..... For en mnd siden prøvde jeg vademecium som munnskyllemiddel og problemet forsvant ganske fort :) Skal prøve igjen neste gang det kommer... og er spent på om det hjelper denne gangen også:)

Skrevet

Prøv å skylle munnen med vademecium morgen og kveld og se om det gir seg?

Jeg har slitt med dette i noen år.... tannlegen mente det var herpes på tunga, og noen medisin finnes det visst ikke..... For en mnd siden prøvde jeg vademecium som munnskyllemiddel og problemet forsvant ganske fort :) Skal prøve igjen neste gang det kommer... og er spent på om det hjelper denne gangen også:)

Tror ikke det skyldes herpes. Det kom etter at jeg begynte med seroquel. Men jeg tror likevel at jeg vil prøve det. Takk for svar.

Skrevet

Corsodyl synes jeg er vidundermiddel i slike sammenhenger!

Skrevet

Corsodyl synes jeg er vidundermiddel i slike sammenhenger!

Nå har jeg fått tre forskjellige forslag, så jeg vet ikke hva jeg skal prøve. Får lese litt om de forskjellige.

Skrevet

Tror ikke det skyldes herpes. Det kom etter at jeg begynte med seroquel. Men jeg tror likevel at jeg vil prøve det. Takk for svar.

Skader ikke å prøve iallefall:)

Skrevet

Ser at de foreslår Klorheksidin. Det skal være smertelindrende.

Løp til apoteket imorgen og hør om de kan hjelpe deg. Det finnes ofte noe reseptfritt som kan prøves før man gjør andre drastiske valg. Kanskje denne bivirkningen vil gi se også etterhvert? De gjør jo ofte det.

Skrevet

Løp til apoteket imorgen og hør om de kan hjelpe deg. Det finnes ofte noe reseptfritt som kan prøves før man gjør andre drastiske valg. Kanskje denne bivirkningen vil gi se også etterhvert? De gjør jo ofte det.

Det blir nok en tur på apoteket i morgen. Orker ikke å ha det slik lenger.

Gjest Sår_på_tungen_ja
Skrevet

Jeg er veldig intr i få vite om du finner noe som kan hjelpe. Jeg antar det har mye med hva grunnen til sårheten er.

Jeg har slitt i mange år med ekstrem rød og sår tunge. Men mitt problem er at jeg har overømfintlige slimhinner, noe som gjør at jeg reagerer på dufter som parfyme med å bli rød og sår. Jeg kan skrive under på hvor plagsomt dette er.

Jeg har nok dessverre prøvd alt hva som tenkes kan. Det eneste som hjelper er å krype inn i en krok og håpe alle dufte mennesker ikke finner meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...