tjohei Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Er det en bra antidepressiva? Har du god eller dårlig erfaring med den? Takk hvis du deler erfaringen med meg. 0 Siter
Helmi Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Jeg har brukt Wellbutrin i noen år nå. Den eneste AD som jeg kan si har vært til hjelp. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Jeg bruker wellbutrin sammen med cipralex og er veldig fornøyd. Wellbutrin skal visstnok gjøre en kvikkere, men det har ikke jeg lagt merke til. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Det er det eneste AD jeg har tålt sålangt. Fornøyd er jeg også. 0 Siter
Gjest endelig mørktetid Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Wellbutrin var god mot depresjon. Ikke like bra for angst. Det var også vanskeligere å sove mens jeg gikk på den. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Jeg begynte på den for tre dager siden. Så jeg kan ikke vurdere noen virkning enda, men det jeg kan si er at jeg har null bivirkninger. Andre depressiva jeg har forsøkt har alle hatt bivirkninger av varierende grad i starten, og gjort det tøft en liten periode. 0 Siter
tjohei Skrevet 7. september 2012 Forfatter Skrevet 7. september 2012 Jeg begynte på den for tre dager siden. Så jeg kan ikke vurdere noen virkning enda, men det jeg kan si er at jeg har null bivirkninger. Andre depressiva jeg har forsøkt har alle hatt bivirkninger av varierende grad i starten, og gjort det tøft en liten periode. Det hørtes bra ut. Jeg vil gå over til den. Jeg bruker nå anafranil. Liker ikke bivirkninger av den. Blir tykk og forstoppet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.