Gå til innhold

Noen som har erfaring med wellbutrin her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en bra antidepressiva? Har du god eller dårlig erfaring med den? Takk hvis du deler erfaringen med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Wellbutrin i noen år nå. Den eneste AD som jeg kan si har vært til hjelp.

Skrevet

Jeg bruker wellbutrin sammen med cipralex og er veldig fornøyd. Wellbutrin skal visstnok gjøre en kvikkere, men det har ikke jeg lagt merke til.

Skrevet

Det er det eneste AD jeg har tålt sålangt. Fornøyd er jeg også.

Gjest endelig mørktetid
Skrevet

Wellbutrin var god mot depresjon. Ikke like bra for angst. Det var også vanskeligere å sove mens jeg gikk på den.

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg begynte på den for tre dager siden. Så jeg kan ikke vurdere noen virkning enda, men det jeg kan si er at jeg har null bivirkninger. Andre depressiva jeg har forsøkt har alle hatt bivirkninger av varierende grad i starten, og gjort det tøft en liten periode.

Skrevet

Jeg begynte på den for tre dager siden. Så jeg kan ikke vurdere noen virkning enda, men det jeg kan si er at jeg har null bivirkninger. Andre depressiva jeg har forsøkt har alle hatt bivirkninger av varierende grad i starten, og gjort det tøft en liten periode.

Det hørtes bra ut. Jeg vil gå over til den. Jeg bruker nå anafranil. Liker ikke bivirkninger av den. Blir tykk og forstoppet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...