Gå til innhold

Tann

Gjest Session Ole

Anbefalte innlegg

Gjest Session Ole
Skrevet

Hei! jeg er 12 år ,og har dratt ut en tann for ca. 2 måneder siden, og den har fortsatt ikke begynt å vokse ut. Jeg er 100% sikker på at dette var en melketann, men er bekymret for at jeg dro den for tidlig. Bør jeg bare vente eller skal jeg dra til tannlegen for å få skjekket det? jeg vet at dere ikke er tannleger, men håper dere kan hjelpe. I tileeg til at det føles rart, ser det jo helt corny ut! Dette er forresten en hjøretann på øvre tannrad. Hadde vært superfint om dere kan hjelpe! Tusen takk! Mvh Anonym.

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til 12 åring også
Skrevet

Hei du. Nå er ikke jeg noen tann ekspert, men jeg tror det kan ta litt tid før det kommer ny tann. Så du må ha litt tålmodighet.

Tror ikke du har dratt ut tanna for tidlig. Jeg er sikker på at du ikke ser helt corny ut. Tror det er noe du føler mest på selv, det er noe alle må igjennom.

Vet ikke om dette hjalp deg. Lykke til ihverfall. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...