Merlenoir Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 I psykiatrien, hva skal til for at noe skal kalles for kronisk, f.eks. kronisk suicidal eller deprimert? 0 Siter
Gondor Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Betyr det ikke at noe aldri går bort? At det er livslangt? Diabetes 1 er en kronisk sykdom. Man sier også at bipolar lidelse er kronisk Men kronisk suicidal, går det an? . 0 Siter
Merlenoir Skrevet 9. september 2012 Forfatter Skrevet 9. september 2012 Betyr det ikke at noe aldri går bort? At det er livslangt? Diabetes 1 er en kronisk sykdom. Man sier også at bipolar lidelse er kronisk Men kronisk suicidal, går det an? . Takk Gondor, men jeg har mine tvil om at det er dette som menes i psykiatrisammenheng. Håper NHD kan si noe om dette. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Kronisk i fysisk sammenheng er noe som har samme symptomer over en periode på mer enn 3 måneder (noen ganger 6 måneder), så kanskje dette er det samme med det du snakker om? Kronisk er ikke det samme som at det aldri går over... 0 Siter
Gondor Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Takk Gondor, men jeg har mine tvil om at det er dette som menes i psykiatrisammenheng. Håper NHD kan si noe om dette. Det er vel heller frøken O'Hara som har det riktige svaret. 0 Siter
rose23 Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Mer enn tre mnd sammenhengende :-) 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Det er vel heller frøken O'Hara som har det riktige svaret. Fru... 0 Siter
Merlenoir Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Kronisk i fysisk sammenheng er noe som har samme symptomer over en periode på mer enn 3 måneder (noen ganger 6 måneder), så kanskje dette er det samme med det du snakker om? Kronisk er ikke det samme som at det aldri går over... Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.